網頁

2013年12月7日 星期六

暢遊東歐@多瑙河的雙子星-布達佩斯

May 20, 2010 10:24 AMPublicPageviews 180 2                    

小妹由 Salzburg 足足坐了 6 小時火車才抵達 Budapest , 大家要留意一點 , 日車每天只有一班 . 車站附近有很多找換店 , 都沒收手續費 , 每家對換率都只是相差一點點 . 由於小妹的舊同學早到 , 並每家格過價 , 所以小妹跟萍果可坐享其成 .
小妹從沒見過這麼多的風車在轉動 , 原來風力發電是這麼震撼人心的一幕 !

文同學既加入令小妹跟萍果輕鬆左好多 , 男孩子力氣大 , 行李全由他負責 . 不知道男孩子是否天生方向感特別強 , 跟著文同學走 , 完全無迷路 . 文同學建議先沿河邊走走 , 欣賞兩岸風光 .
小妹聽說 Budapest 的國會很美 , 在歐洲係數一數二既靚靚建築 . 如果想入去參觀 , 必須一早起身排隊 , 否則都米洗指意入到去 . 英語團時間係 10:00 , 12:00 以及 14:00 . 由於文同學買左部新相機 , 對攝影正直熱衷期 , 常常帶我們到河邊等最美一刻 , 所以小妹才有幸見到陰天 , 晴天 , 黃昏以及夜晚既國會 . 每次旅行時間短 , 國家多 , 很少機會坐下來慢慢欣賞 , 今次行程中朋友既加入令小妹學懂從另一個角度去旅行 .


聽說 Budapest 有成八條橋咁多 , 當中鏈子橋最出名 , 小妹特別喜歡夜晚著曬燈既佢 , 感覺好靚好靚 . 反而朝早既景色唔太特別 . 如果大家遊完山上既景點 , 可以係河邊搵個位子休息 , 順便等佢亮燈 .

Budapest 有兩間大教堂 , 一間叫聖史堤芬教堂 , 而另一間叫瑪蒂亞教堂 . 前者係布市最大教堂 , 免費參觀 ; 後者在漁人堡旁邊 , 因為係皇帝加冕地兼多野睇 , 所以要收錢 .

漁人堡個名已經得意 , 外型又卡通 , 所以萍果好鐘意依個景點 . 想到樓上參觀係要比錢 , 但好神奇地 , 最後一格反而唔洗比錢就入到去 . 由依到望去對岸 , 你會發現 Budapest 真係一個好靚既地方 .

英雄廣場係到過 Budapest 既証明 . 小妹係到遇到香港旅行團 . 有人講 , 匈牙利人其實係匈奴後裔 , 小妹望左廣場上既開國英雄好奈 , 當中有幾位騎馬既英雄真係好似亞洲人樣 !

英雄廣場附近有好多博物館 , 後面仲有個公園 , 係到仲可以浸溫泉 . 如果大家有興趣都可以去浸下 , 大約三百幾蚊港紙 , 不過記住帶泳衣去 .

小妹今次行程成日要向上爬 , 做咁多運動真係好健康 ! 黎到 Budapest , 點可以唔去探下解放女神像 ? 依位女神係咁多景點中 , 位處最高既一個 . 小妹真係好好采 , 之前個天仲好黑 , 好似想落大雨咁 , 但當小妹上到山上既時候 , 個天又光返 !

原來布達皇宮每逄正點都有交接儀式 , 小妹為左省錢 , 行路上山 , 其實上山都唔洗 10 分鐘 , 不過去到山上既皇宮 , 問題就黎啦 , 太多個門口 , 都唔知由邊個門口入 , 小妹一行三人搵左成半個鐘先搵到個正門 , 又剛剛好見到交接儀式 !

皇宮原來已經改為博物館 , 講真小妹博物館去太多 , 現在興趣都不大 , 所以在皇宮四圍逛逛就算 . 旅遊書話獅子係布市既守護神 , 所以無論去到邊 , 都會見到佢既踪影 , 又的確無講錯 , 小妹係城堡見到好多唔同形態既獅子 , 有些睇起黎都幾可愛 .

Budapest 有個大市集 , 上層專賣紀念品 , 下層就係街市 . 小妹最鐘意依個地方 , 好多精品 , 又多地道野食 , 又平又抵 ! 小妹強烈建議大家一定要去逛一下 !

溫馨提示 : Budapest 車站 information counter 有免費小冊子 , 而且係用中文介紹 , 無旅遊書既朋友 , 可以去攞返本睇下 , 景點介紹得好詳細 .
-完-

沒有留言:

張貼留言