網頁

2013年12月22日 星期日

人命算什麼 ?

Aug 8, 2013 9:18 PMPublicPageviews 914 4             



某天上早班 , 在車站遇某睇機 , 她告訴我一件真人真事 .

早幾天前往福州的航班 , 聽說因天氣關係 Delay 到第二天早上 , 結果有孕婦因激動而流產了 . 每個同事都為此而感到難過 , 傷心 . 之後 , 我四出打探 , 事實係機口同事一早發現她作小產 , 即刻 Call 白車 , 但婦人卻拒絕上白車 . 因為她跟她老公正在要求地勤為 Delay 賠償 . 不賠償 , 不會上白車呀 !

事後小孩沒了 , 他們要求公司賠償五十萬 , 更向傳媒披露女乘客未 Cheack in 前已作小產 , 但他們趕回家 , 所以沒有跟 Counter 同事說 , 一心打算照上飛機 . 究竟佢地有無想過萬一在飛機上先出事 , 細既保唔到 , 大既都分分鐘都保唔住 ! 到時飛機飛到一半 , 返黎香港好 , 定緊急降落好 ? 本來唔 Delay 都因為佢而 Delay , 到時公司係唔係問佢要返五十萬 ?

仲有 , 未出世既 BB 都係人 ! 流緊血都唔肯上白車 , 係都要攞左賠償先 , 都唔知依對大陸夫婦諗咩 !

成日聽到同事講 , 細細個既大陸小朋友見到公司飛機遲少少登機 , 就即刻問賠償 . 佢地究竟係旅行尋開心 , 定一心想 Delay , 要賠償 ? 我公司一向出名 Delay 嚴重 , 原因有三 . 一 , 飛機唔夠 . 二 , 人手不足 . 三 , 大陸 ATC Hold . 每次都聽到乘客講 , 下次唔再坐 , 結果就成日見到佢 , 無它 , 我地全城至平 .

世界上邊有咁著數 ? 又平又正 ! 人地魚翅航空 , 出名準時 , 機票價格企硬 . 我地出名遲 , 但機票平 . 咁遲左去目的地 , 又可以怪誰 ? BB 流產航班 , 有兩名地勤被打 . 地勤也是人 . 打份工 , Delay 係公司問題 , 唔好咁野蠻好 . 香港 ... 可以文明幾奈 ? 真的要同化了 . 上海地勤被人打到腦震盪 , 現在文化要傳來香港嗎 ?

台灣同事說 , 台灣報章叫我地學泳春 , 免被客打 . 唉 ... 同化 , 同化 ... 不同化 , 就不能在航空界生存 .

沒有留言:

張貼留言