網頁

2013年12月22日 星期日

工作坊

Sep 19, 2012 10:13 AMPublicPageviews 855 2                 



自從上次賣曬報紙之後 , 由以前一天有百多位貴賓減至七十多個 . 飛機也由之前一天三十六七班 , 回落到三十二班左右 . 晚上多了飛機 Standby , Delay 情況好像有很大改善 , 對所有同事來說是好消息 .

最近 , 很多同事升職了 , 有些同事是跳升幾級 , 厲害 ! 這就是細公司的好 , 比大公司來得多機會 . 我呢 ? Title 是改了 , 由 Senior Officer 改做 Leader , 其實有什麼分別呢 ? 名對我來說 , 不太重要 , 還是人工加 , 比較實際 . 今次加幅 , 我很滿意 , 比想像中的多 . 都係個句 , 每個人加幅唔同 , 所以今次公司好低調去做 .

空閒了 , 公司開始攪工作坊 , 呀姐帶左我跟另一位新同事去參加 . 呀姐話要帶我地認識一下北京站經理 , 還開口叫人地被我地參觀北京貴賓室 , 我地呀姐對我地班細既很好 .帶我地出去見識 , 就知佢有幾睇我地班細架啦 !

今次主題係香港跟大陸文化既差異 . 印象最深刻係 別用香港那套對客理論 對待他們 . 禮貌 , 斯文 攪佢地唔掂 . 北方人跟南方人 應付手法亦唔同 . 別跟大陸人說英語 , 佢地會覺得你唔尊重佢 . 依加先知 Check-in = 值機 , 嘩 ... 超難呀 . 今次算唔算洗腦教育呢 ?

常常聽到乘客跟我們說 " 給我一個說法 " , 以前總是回答 , 剛剛不是跟你說了嗎 ? 延誤因天氣問題 . 原來他們的說法跟我的理解是不同的 . 一直以為說法 = 解釋 , 原來是解決方案 ... 他們最終說法只有一個 " 錢 " . 這是一個理論 , 先問公司比幾多 , 再問客要幾多 . 假如公司話比一千 , 就問客要幾多 , 客要五百就比佢啦 ! 記住唔好開個實價出黎 , 公司肯比一千就開 500 最好 , 有得加上去 . 好似買菜咁 ... 都幾實用 .

這個月 , 倫敦沒了 , 人手增加了 . 我開始清假 , 計埋 OFF , 今個月放 15 日假 , 半個月呀 ... 我還有 17 日假未清 , 應該可以清到下年 , 太好了 !

沒有留言:

張貼留言