網頁

2013年12月27日 星期五

自我介紹

每開一個新 Blog 都會介紹自己一次.
可惜 Jacso , 也玩完了 !

13.2.2014
一直以來都在 Yahoo blog 生活 , 現在回來 Jacso , 應該要再自我介一下 .
我不是空姐 , 我是一位地勤 . 大家雖然都是穿制服 , 但待遇卻大不同 . 別人一聽到當 " 空姐 " , 總覺得在天空工作是高人一等 . 聽到我當 " 地勤 " , 反應往往是 " 喔 ! " , 接住是 " 咁即係做咩 ? " 你看 ! 多大分別 , 哈哈 ...
04 年 , 畢業後的我呆了好一段日子 , 在東方日報看到機場保安公司請探熱員 , 就去見工了 , 結果當上 CS , 做了年半就轉出去當文員 . 那時候的機場還沒有 terminal 2 !
06 年 , 做了三個月文職 , 悶到發荒 , 就跟朋友一起去 J 公司見工 , 成功當上地勤 , 主要在 airside 工作 . 金融海潚後 , 公司人手過多 , 被轉到 landside 去 . 市道回復正常 , 開始兩邊跑 . 即是幫乘客在 counter check-in 完 , 再跑到閘口幫你地 " do " 登機證 , 當你地玩完返黎 , 又會再見到我接你地機 . 只差未上飛機做埋清潔及派餐 , 可以叫做半條龍服務 !
10 年 , 很多同事轉到大柴當地勤或轉去當空姐 , 我卻轉出去當接待員 . 當時 , J 公司問我有否興趣轉兼職 , 有空可以回來帶新同事 . 那一年半 , 生活很平衡 , 一至五當 HEA 爆的接待員 , 每星期回機場當一天地勤勞役自己 , 日子過得很精彩 !
11 年 , 聽聞 H 公司請地勤 , 打算玩大佢 , 有經驗者 12K 起跳 , 並且一星期必有兩日假期 , 對所有地勤來說簡直是優差 . 基本上 , 以我所知 , 一般新入職地勤全是底薪加津貼才有 8-9K , 12K 未計津貼 , 你話吸唔吸引 ? 結果我上當了 ...
第一班機 , 我才知道自己是 flight in-charge , 感到非常無奈 . 挑戰接著來 , 我被看中 , 不停被推上去 . 三個月後開始我的 duty desk 及 MP 生涯 . 由前線退到 office 迫同事仔 OT , 自己都開始討厭自己 . 捱到快一年 , 終於頂佢唔順 , 我只想做無憂累的散仔 , 而唔係迫人/點人的角色 .
12 年 , 決定唔做 . 被安排到貴賓室過傳說中的好日子 . 是我太黑吧 ! 休養半年後 , 公司看中貴賓室 , 決定大攪 , 我又開始忙碌地過日子 . 人生真係苦 ! 唉 ...
唯一苦中作樂的是 - 在真正的航空公司工作就擁有一折機票及特惠酒店 . 我公司每年會送 5 套免費來回的機票 , 基本上淡季出發未試過上唔到機 . 當然 , 可以去幾遠就要看你公司有咩 port 啦 ! 我公司 ? 全部大陸+東南亞 ! 歐洲 , 就要坐人地機 , 我已經試過 - standby 失敗 , 訓機場 ... 說真怕怕 !

地勤 , 的確是一份很不錯的工作 , 令我看到很多 , 學到很多 . 當中的辛酸也令我永遠難忘 , 想當地勤的 , 先看看我的日記吧 !
http://www.seewide.com/space-1379.html

沒有留言:

張貼留言