網頁

2013年12月22日 星期日

令人頭痛的空中管制

Jul 8, 2013 10:02 AMPublicPageviews 1338 7             



又就快到打大風的季節 , 今年的 7 月 28 , 還有多少位同事頂得住呢 ?

第一年的 7.28 , 自立門戶 , 一片混亂 , Delay 到飛起 .

第二年的 7.28 , 因一個十號風 , 乘客三天三夜走不了 , 同事被瘋狂的旅客迫到罷工 .

今年呢 ? 今年的 7.28 會平安過度嗎 ?

還沒時間擔心 7.28 的到來 , 就要先解決面前的問題 . 北京雷雨了好幾天 , 香港所有前往北京的航班都中招 , Boarding , 被困機內數小時 , 落客 , 再重新 Boarding , 再被困機內 x 小時 , 三點航班玩到零晨 ... 結果是 Cancel Flight , Delay 到第二天 . 人家呀大航空大把飛機 , 一隻半隻被 hold 住應該仲頂得住 , 但我地既鐵鳥跟我地一樣 , 跳機跳到傻 . 我地公司真的經不起一丁點的挑戰 . 玩了個多星期 , 北京終於回覆正常 ...

那片雨雲移到上海 ... 上海全線大 Delay ... 無消息 , 一直等 , Boarding 了 , 又再等 , 乘客不奈煩 , 落客了 , 又再等 , 上海無消息 , 等到一個 Slot ( 完成 Boarding 後才可以申請 slot 飛往上海 ) . 等等下又話上海天氣再轉差 , Slot 被取消了 . 呀大航空決定不玩 , 放棄 Slot 遲到明天才飛 .

我笑對乘客說 , 呀大航空等不了 , 放棄了 , 我們又可以少一個對手 , 相信好快可以飛 . 這個時候 , 的確是鬥奈力 , 看那間航空可以等到最後 ! 幸好 , 我們等到了 , 零晨終於飛得走 ...

骨牌效應 , 我地公司 40% 以上航班 delay 了 , 可想而知這兩星期有多難捱 .

何年何月 , 才能有好日子過 ??

** 空中管制俗稱 ATC HOLD , 意思係天空上塞飛機 , 就好似地面上塞車咁**

沒有留言:

張貼留言