網頁

2013年12月22日 星期日

十一黃金周

Oct 7, 2012 7:21 PMPublicPageviews 969 6                  



十一黃金周前後的客數是平日的三 , 四倍 , 而人手是沒加也沒減 . 清潔姐姐都是我們的好幫手 , 平日一人分擔三角 , 包括洗碗 , Fill 食物以及運送物資 . 最近 , 她們連碗都洗唔切 . 食物才 Fill 出去 , 就見到半盆柸沒有了 , 加完半盆柸 , 可樂櫃又沒了一半 , 想入士多房攞可樂 , 中途已被乘客截住 " 小姐 , 沒菜了 ! " 心想有無咁快 . 走去一看 , 果然什麼也沒有 , 再 Fill 一轉 , 又有乘客說要柸麵 , 一個要柸麵 , 人人要柸麵 ... 直到現在 , 我仍是不明白 , 這麼細小的貴賓室 , 如何容納那二百多個乘客 ? 二百多個 Booking , 還有未計那未知的金銀卡會員 , 一堆指住個鼻就入黎既貴賓以及控制不了的其他航空公司既乘客 .

衝突我現在已不是 Airside 或 Landside 的人 , 我現在是貴賓的人 , 我心撃他們 , 但他們已明確讓我知道 , 他們是他們 , 我們是我們 . 某天晚上 , 早就收到 E-mail 航機要 Delay , 航班上有好幾位商務客 , 但只有 3 位內進 , 他們亦知道班機 Delay , 但坐得太奈吧 ! 坐左 3 個半鐘後 , 他們堅持離開走走 .

我們本應 2330 , 但飛機 Delay 到 0030 , 等到 0030 都唔見 Boarding , 打去閘口一問先知飛機有問題 , 要等到 0115 先有消息 , 並會叫商務客返黎坐 . 我地即時要再準備 , 結果 0100 , 有兩個客返黎 , 我一 Check  system 見到已經開始 Boarding , 仲要 Board 左成 60 幾客 , 我即時係個客面前打去問閘口 , 閘口先講話開始左 . 又要同返個客解釋 , 又要趕佢地快走 , 驚佢地上唔到機 . 如果我信閘口同事 0115 先打去 Check information , 相信死得啦 !

我心諗同事唔記得打黎 , 正常 , Delay 佢地唔好受 , 所以無將件事打入 Report , 一心想小事化無 . 結果人地開會時 , 話我地偷走 , 打去報 Boarding 無人聽 , 問心個句 , 你地根本無打黎 , 全程係我地打去問先知 . 張開眼講大話 !

依加通知 , 機口同事最鐘意問 " 你係邊個 " , 我地同事好難受 , 有問責制感覺 . 事後亦得知 , 事件被改版 . 說打左黎報 Boarding , 我地卻巫告他們沒有打來 . 貴賓室同事 , 最想商務客早 D 走 , 佢地走 , 我地可以收工 . 閘口同事唔想多個客黎閘口煩佢地 , 唔 Boarding 都唔打黎 . 請記住 , 乘客唔識路 , 去閘口亦要時間 , 你 Boarding 先打黎 , 叫個客飛過去呀 ?

串少少講句 , 我都有做過睇機 , 我做緊睇機時 , 你做緊咩呢 ? 難道我唔知程序 ? 定有人覺得做貴賓室就咩都唔識先 ? 由十一黃金周開始 , Report , 我會入足 . 你不仁我不義 .



超出想像的愛

一孩政策 , 令大部份中國小孩被寵壞了 . 聽聞有父母讓小孩在太子站大便 , 好噁心 ...

貴賓室有個凍櫃放沙律 . 我定時定侯就會由 Reception 行出去走一轉檢查 . 正當我整緊部咖啡機時 , 見到呀 Dee Dee , 行去沙律吧攞野食 , 接住口沬橫飛地咳 , 我正打算比紙巾佢既時候 , 睇住佢已迫不及待要吐到我個沙律吧到 ... 幸好 ... 他爸爸即時把手伸出來 , 接住左 ... 好噁心呀 ! 相信要好愛好愛佢個仔先做得出吧 !

我比左張紙巾爸爸 , 再比埋濕紙巾 , 但爸爸無用到 , 兩手搓一搓就算 . 嗯 ... 這裡是中上人家用既貴賓室 , 這裡的人應該是有受過教育的 , 應該知道咩叫衛生 .

等他們一家幾十口走後 , 馬上換走曬所有沙律 ... 好恐怖 !

看來要受國民教育的不是現今的小孩 , 而是我 ! 我需要被洗腦 , 不然很難接受 .

再過幾年 , 香港會變成點呢 ? 街上自由行多到係行人路行 , 我都唔敢著涼鞋 , 因為佢地人人手拖一架車仔 , 成日碌我隻腳 , Sorry 都無一句 , 仲要黑返我臉 , 覺得係我阻住佢地 . 明1地鐵要先落先再入 , 由細到大都係咁 , 依加係你唔落車 , 分分鐘鐘被人推返上車 . 點解香港會攪成咁 ? 點解佢地咁鐘意黎香港買曬所有野 ? 大陸都有啦 ... 唔明 .

沒有留言:

張貼留言