網頁

2013年12月27日 星期五

VIP 新定義

29.12.2013
以前總以為好有錢既人 , 又或者同公司有大合作的大公司高層 , 再唔係就應該出名到所有人都認識既先稱得上叫 VIP .
事實上呢 ? 我公司既 VIP 完全無樣睇 .
那些自稱 " 你老闆 " 既人 , 永遠唔會係出糧比你個位 , 可能只係一個高級過你既人而已 ! 
前幾日 , 有位全世界都唔識佢既 VIP 出現 . 又係一 D 貴格都無 , 只係似普通師奶咁款 . 口氣大到嚇死人 . 聽完佢發表偉論後 , 終於令我想起佢 . 哈哈 ... 
佢就係 " 老闆 " 個大學老師 . 明白嗎 ? 同高層有關既所有人都會自動成為 VIP . 點記呀 ?
再誇張既常客 VIP , 真係笑死人 . 她們全是女人 , 全是某某老闆的秘密情人. 以前看過一本書 , 女人想發達 , 係一件好簡單既事 , 只要攪得掂一個有錢既男人 , 而你又唔介意做佢背後既女人就 OK 架啦 ! 現實的確如此 , 我每日見到某些樣子普通 的 VIP , 她的一個手袋 , 可以係你一年人工 , 依個世界點解可以係咁 ? 不過 , 人地打得依份工 , 都有付出 . 自己學唔到人 , 係會想怨幾句架啦 ...
今天 , 又遇到一位機票不包貴賓室服務 , 但自稱係 " 你老闆 " 既 " 老闆 " . 眼長在頭上 , 真的很討厭 . 最後 , 我想起他了 , 他就是日本站的 " 站長 " . 其實 , 他都只係你的同事 , 但口氣卻可以如此 . 本來很生氣的 , 但後來我想通了 . 公司文化就係咁 . 要改下自己太直既脾氣 , 學習 " 同化 " !
過幾日 , 又有 VIP 出現 , 今次是的秘密情人的工人, 已經通天 , 要提供 VIP 服務 .
地勤 ... 不及人家的菲傭 ... 跟到好碼頭的確唔同 D !

沒有留言:

張貼留言