網頁

2013年12月22日 星期日

為下一次旅遊而努力

Aug 23, 2012 9:47 PMPublicPageviews 1129 4                   




做得依行 , 唯一著數就係 平機票 ! 本人今年 5 張免費機票 , 於三月時已用了 4 張 , 最後 1 張 倫敦 , 因無可能放大假而給白白浪費 . 來了貴賓室 3 個半月 , 更份比以前好得太多了 , 以前一個月 OT 一百鐘 , 現在最惡劣時 , OT 頂多六十鐘 , 算是好很很很 ... 多了 !

一等再等 , 新同事出出入入 , 人手好似一直不足 , 大家姐為左讓我地有最少一日假 , 甚至頂我地既更 , 會唔會太好了 ? 簡直好似到左世外桃園返工咁 ! 最近終於請夠人了 , 但新同事無咁快上手 , 大家姐煩咩 ? 我唔會唔知 . 一心以為又無得放大假 , 但大家姐卻話比足我放 5 日 , 連我自己都唔好意思 .

最近 , 天氣好奇怪 , 一個星期一個風 , 真係做到想喊 , 晚晚都係奪命三寶 ( 台灣 , 曼谷 , 布吉 ) Delay ! 返夜不能準點 , 預左 . 有一晚突然掛八號 , 酒店房根本唔夠乘客用 , 好采我地大家姐有牙力 , 要到一間房 , 結果我地 5 個同事 ( 早夜更各兩位 , 再加大家姐 ) 全部迫係一間房到 . 我地唔係空中大小姐 , 當然無可能一個同事一間房 , 有地方比我地休息已經很好 . 情況咁惡劣 , 我地無人怪公司 , 而依件事令我更加欣賞我地呀姐 ! 佢的確關愛我地 , 哈哈 !

仲有一個月 , 我會努力捱下去 ! 下一站 - 沖繩 !

再惡劣 , 再難捱 , 我也會撐下去 , 其實 , 我真係好希望睇到依間公司唔再 Delay . 唔知我退休前 , 佢能否做到準點呢 ??

早前 , 衝上雲霄一班工作人員來了貴賓室看場景 , 估唔到我公司今次仲贊助埋拍電視劇 . 勸大家一句 , 電視劇情睇完就算 , 唔好信以為真 , 入行前 , 停一停 , 諗一諗 !

沒有留言:

張貼留言