網頁

2013年12月16日 星期一

地勤面試技巧

2010年7月15日下午3:15公開累積瀏覽 6864 6                    



朋友 L 最近考地勤 , 問小妹當年既面試心得 . 小妹亦好樂於跟大家分享 .
四年前 , 小妹鼓起勇氣去考地勤 . 由小妹 Send CV 到 final in , 都只是用了一星期的時間 , 可見間公司幾等人用 ! 1st IN 個日都幾多人 , 輪流入房面試 . 首先是英語自我介紹 , 小妹背到一半就背不下去 , 原因忘記下半部 ... 之後就開始用超爛英語埋尾 . 接住考官給小妹一篇文章 , 叫小妹用國語照讀 , 講真小妹不但英語有限 , 國語更是奇差 ! 最後就是英語對答 , 知唔知工作性質 ? 有咩興趣 ? 點解想做 ? 小妹全部都係一句起兩句此 . 心想應該都無機會了 , 點知個考官又叫小妹到隔離房 2 nd IN .
1 st IN 證明了一件事 , 只要你有親切笑容 , 又有心想做 . 航空公司唔會因為你語言有限而不給予機會 . 講真 , 工多藝術 , 在這行待久了 , 來來去去都是兩三句 , 實質不太難 . 唔講都講埋啦 , 小妹 A- Level 英文 F 架 , 大家可想而知小妹語言天份有幾高啦 ~
2 nd IN 玩 Role play . 考官扮乘乘客 , 小妹扮 Check-in staff . 個考官好似上身咁 , 好入戲 ! 對話如下 :
小妹:先生 , 唔好意思 , 你件行李過重 , 我地要收錢.
考官:我無錢架!
小妹:咁你可以執七公斤做手提行李 , 咁就唔會超重!
考官:我依件野唔可以分開!
小妹:既然件野唔可以分開,你又無錢,咁不如交返比你屋企人,叫佢地寄船啦!寄船會平D架!
考官:咁麻煩架,買機票個陣你地又唔同我講,依加叫我點?我一定要寄架啦!
小妹:先生,唔好意思,可能同事做漏野,無提到你.但係張機票有寫明只可以帶20公斤!
考官:D字咁細隻,我睇唔到囉!
小妹:既然你咁想寄 , 請你比錢 , 如果無錢 , 咁就真係唔好意思嗱 !
考官:你一係就幫我寄 , 如果唔係我要 Cancel flight !
小妹:咁我問一下掃把先 !
考官:小姐,你打算搵個掃地既人黎幫我 ,你咩意思!?
小妹: ( 口快快講錯左 tim , 死緊 ! ) 我意思係搵 Supervisor 幫你 , 請等等 .
考官:你唔好同我講英文囉 !
小妹:咁我搵我上司幫你.
考官:我唔需要人幫 , 張機票係我比錢買 , 我只係要 Cancel flight 都唔得 !?
小妹:好 ! 既然你決定左 Cancel flight , 我亦唔會阻止你 , 不過由於你是自願 Cancel flight , 航空公司係唔會有任何賠償比返你 !
小妹同個考官講到臉都紅曬 , 小妹心諗洗唔洗咁串呀 !? 可能小妹最後個句太決絕 , 個考官都呆左咁望住小妹 . 之後考官回復正常咁講 " OK 架嗱 ! " 小妹就即刻起身打算走人 . 估都估到自己無機會啦 , 點知考官同小妹講 " 下星期 Final IN 有無問題 ? " 小妹即刻坐返好話無問題 !
Final IN 有十個人左右 , 係將來部門個呀頭 , 全程 Base on CV 問問題 , 全廣東話 . 都係問下 " 份工好辛苦 , 你怕唔怕 ? " " 星期六 , 日都要返工 , 你得唔得 ? " " 收好夜可能無巴士 , 你識唔識返屋企 ? " 小妹都係實話實說 , 小妹印象最深刻係考官問小妹做唔做到三四年 , 小妹話一定無問題 . 睇黎做得長佢地先會請 !
溫馨提示 : 每間航空公司要求都唔同 , 不過語言唔係最重要 , 最重要你係話到比佢知你有心做 , 唔係玩下玩下 ! 其實龍仔小妹亦有考過 , 亦係一次就成功左 , 只係佢個人工比小妹舊公司低 , 小妹先唔考慮佢 !
龍仔當時想請小妹原因得一 , 因為小妹當時已經係地勤公司做左三個月 , 所以就算小妹表現奇差 , 相信佢都仲係會考慮小妹 , 因此未能跟大家分享 . 假如大家對面試有任何問題 , 小妹實盡力解答 ~

地勤 , 的確是一份很不錯的工作 , 令我看到很多 , 學到很多 . 當中的辛酸也令我永遠難忘 , 想當地勤的 , 先看看我的日記吧 !
http://www.seewide.com/space-article-id-101737.html

6 則留言:

  1. 您好,想請問一下學歷會否影響晉升機會?希望你能看見我的留言,感謝你。

    回覆刪除
  2. 謝謝您的分享,我也剛投了Jardine的地勤工作。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. Jardine, HAS n SATS 仲容易
      我睇, 依加得返 CX 仲係 INTERVIEW 有點難度而已, 坦白講, 其他地勤公司有眼耳口鼻就會請

      刪除