網頁

2013年12月16日 星期一

意想不到的答案

2010年7月14日上午11:10公開累積瀏覽 937 0                    

個案一 :
乘客 : 小姐 , 請問廁所在那 ?
我 : 向前直行就是 .
乘客 : 在那 ? 很遠嗎 ?
我 : 行前兩步就見到啦 , 很近 .
乘客 : 怎麼我看不到 ? 真的很近嗎 ? 我好急 !
我 : ...... 先生 , 你一直企係我前面 , 就一世都唔會搵到個廁所囉 !
個案二 :
我 : 先生 , 去馬尼拉 , 請問你有無 visa ?
乘客 : 有 , 請等等 .
乘客 : ( 打開銀包 ) 依張就係我張 visa card .
我 : ... ... 唔好意思 , 我係指你個簽證 .
個案三 :
同事 : 去馬尼拉 ?
乘客 : 係呀 .
同事 : ( 搵極都唔見個馬拉簽證 ) 先生 , 請問你有無簽證 ?
乘客 : 依個就係簽證 .
同事 : 先生 , 依個係馬來西亞簽證黎架 wor !
乘客 : 係依個簽證無錯 , 我次次去馬尼拉都係用依個簽證 !
同事 : 先生 , 你確定你每次入馬尼拉都係用馬來西亞簽證 ? 麻煩機票睇睇 ...
( 同事懷疑個男人去錯 counter , 點知睇完張機票 , 佢又真係坐我地機去馬尼拉 ! )
同事 : 先生 , 去馬尼拉係要用馬尼拉簽證架 ! 你得馬來西亞簽證係去唔到菲律賓 wor !
乘客 : 你講咩 !? 我去馬來西亞架 ! 咩菲律賓 !?
同事 : 但你張機票寫明你係去菲律賓 wor !
乘客 : 唔通我買錯左張機票 ??
同事 : ... ... 咁你打返電話問下旅行社啦 !
機場係世界既縮影 , 係依到會見到好多奇怪事 , 甚至鬼怪事都有遇過 , 都咪話唔新奇 !

沒有留言:

張貼留言