網頁

2017年10月20日 星期五

秋天 , 總是悲傷 !

21.10.2017

對上一篇文章提到 , 公司沒有分 0.5 花紅給地勤 , 大家一心以為都已經過左整整一個月 , 一點風聲也沒有 , 都打定輸數 , 覺得地勤是被公司拋棄了的一群 , 結果公司卻突然把花紅傳入同事的户口 , 的確是驚喜的 .

小地勤已經懷孕 6 個月了 , 工作仍是很吃力 , 忙及很多很多 Ad-hoc Duty , 真係力不從心 . 上頭每次都係一句 , 分發出去 , 但又可以分發給誰呢 ? 如果同事做錯 , 而我係唔洗首當其衝被責怪 , 其實我都好想將所有野交曬出去 . 始終無人係會打死一份工 , 我亦唔係咁冷血 , 話走就走 .

天氣剛開始轉涼 , 就有兩位舊同事 Resign , 今年是我做的第 21 及 22 位離職同事 . 回想以前 , 一年都無一個人會 Resign , 究竟今年發生左咩事 ? 其實我心裡有數 , 但我不會再講了 , 講多都係煩 . 留下來的舊同事 , 每一個都問我幾時放產假 , 話要係我放產假前先合照 , 因為 Bonus 後都會走 ...

為什麼 , 以前我們大家一起工作 , 一起捱 , 雖然辛苦 , 但氣氛是很團結 , 很開心的 . 人工 , 坦白講 , 唔算好 , 但大家仍留在這裡 , 可見大家並不看重錢 .當有一日 , 唔再看重錢的同事 , 跟你說 , 人工不好 , 不願留下 . 如果你相信 , 只可以說你單純 .

小地勤仲有兩個多月就開始放四個月既產假 , 到現在仍沒找到適合的人選去代替我的工作 . 可能我的確是可有可無 , 上頭對我放產假時工作的交接 , 感覺不太當一回事 . 平日可能我真係做得太多 , 跟得太足 , 到最後亦只有我一個著緊同擔心 . 眼見時日無多 , 既然如此 , 明知找來的同事有點粗心大意 , 亦唔理咁多 , 教左先算 .

放完產假返到黎 , 會係一個點樣既工作環境呢 ? 我不敢想 , 每次一諗到 , 我就好唔想再留係到 . 我對依行並沒有反感 , 亦唔係厭倦 , 就算我真係離開依間公司 , 坦白講 , 我未必會去做文職 , 我亦好大機會出外做 CS . 直到現在 , 我還是真心喜歡依份工作 , 只係覺得跟自己一起打拼既同事都離開了 , 我留下 , 又有何作為 ? 有些事情 , 唔係我一個人可以改變 , 但如果每次出事 , 都只係我一個人既錯 , 這又算是什麼理論 .

就算我認係我錯 , 那個錯就會解決了嗎 ? 如果真係要為件事好 , 的確係要搵出問題所在 , 而唔係搵個人認錯就算 . 我又講得太多了 .

在此祝福兩位舊同事 , 前程錦繡 , 亦好感謝你們這幾年陪伴我一起成長同打併 , 後會有期 !


沒有留言:

張貼留言