網頁

2013年12月22日 星期日

我們個個也是義氣仔女

Aug 5, 2012 5:02 PMPublicPageviews 12256 5           



打完十號風球 , 情況有幾惡劣 , 相信大家從報紙上亦看到不少 .

前幾天 , 我遇到一位 J 公司同事 , 其實我跟她認識不深 , 在小妹剛入 J 公司時 , 她剛請辭 , 最近回來做兼職 . 地勤這份工作真的有其吸引之處 ! 她問小妹何解你們公司的同事個個都可以唔洗訓 , 日日做十幾廿個鐘 ? 義氣吧 ! 不想一班同事無人幫 , 個個自動自覺去 OT . 正如今次打風的日子 , 報紙無講錯 , 同事個個每日返成 40 鐘 , 有些同事最終頂唔順 , 訓左醫院 . 為咩 ? 一定唔係為左間公司 , 的確係為左一班同事及那少數的 Nice 客 !

我記得我入職時 , 只是做一個 Senior 同事 , 結果卻做了睇機 , 坐枱及編更 . 做文職的同事相信從沒想過自己要到機場幫手吧 ! 某天上班 , 遇到一位做左多年的空中主管 , 其實 , 大家都只是認得大家 , 但可能最近情況大惡劣吧 ! 大家雖不太認識 , 也可以互相呻幾句 , 勉勵幾句 . 其實返工返到有一班咁好既同事 , 真係好難得 ! 聽她說 , 她被 Call 回機場 , 其實她大可以拒絕 , 結果就是不想見到自己班同事被人咬爆個頭 , 一心打算上黎 Take 同事休息半小時或去過洗手間都好 , 講真 , 要代替人被客人插到呀媽都唔認得 , 需要多大勇氣 ?

另一班文職同事 , 小妹在貴賓室遇到 , 當中某位是高層啦 ! 他們一大班人說來看看我們 , 之後就說要到飛機上做清潔 , 可能因為他們其他地方未能幫手吧 . 清潔 , 看來是最簡單的 . 那天 , 我就一直在想 , 為什麼呢 ? 為什麼呢 ? 公司竟有如此一班好同事 , 是公司的福氣 .

最近情況好了很多 . 因為乘客害怕了 , 很多人取消航班及退票 . 商務客更不用說 , 人家有錢大把選擇 , 不一定要選我們 . 今次的事件確實趕客 ! 因此 , 最近情況好轉 , 只因商務客少了一半 , 對貴賓室的我來說 , 是十年難得一遇的空閒 ! 大家姐很體恤我地一班做細既 , 都盡量阻止不是坐商務的人入貴賓室 , 她想我們一班同事可以休養幾日 , 始終 我們完氣大傷了 . 一星期工作時間才 45 小時 , 結果我一星期卻加班了 42 小時 ...

聽說民航處也插手我們的事 , 相信這是好的 . 公司最大問題是擴張太快 , 但卻配件不足 . 經過這一次 , 公司終於肯加人手了 , 加多 15 - 20 個人頭 , 雖然根本唔夠 , 但叫好過無 . 但好無奈的是 , 這一次 , 我失去了很多戰友 , 他們都唔玩了 , 完成了那星期可怕的工作後 , 才離開 , 說真 , 已很夠義氣 !

跟我最有關係的兩個部門 , 聽說也快瓦解了 , 因為四份三人辭職 . 希望 , 我們仍有能力去應付下一個風 ... 祝我們好運 !

沒有留言:

張貼留言