網頁

2013年12月7日 星期六

沖繩自由行@沒人會開車喔! ( 三 )

Sep 27, 2012 1:51 AMPublicPageviews 1582 0                    




早上前往波上宮 , 途中經過孔子廟 , 行過就入去參觀下 , 無咩香火 , 好冷清 , 跟中國的孔廟無得比 . 內裡園林好日式 Feel , 如果唔係門口寫住孔廟 , 應該過左都唔知 .

行前多少少就係波上宮 . 依個神社係沖繩八大神社之一 . 但跟大阪的清水寺差太遠 , 人影都唔多個 , 是因為閒日的關係嗎 ? 參觀不久 , 就來了一中國旅行團 , 以為他們會又嘈又吵 , 接住掃走曬所有御守 , 結果卻剛好相反 . 似乎他們對日本神社興趣不大 , 遊完一圈就走了 , 少有 !


一向出名黑仔的我 , 黎到神社真係要洗乾淨 , 希望返到公司可以重新開始 . 我唔要再做 OT 女王啦 !


我不會開車 , 但有位仁兄好黑仔 , 所以買黎送佢 ! 拿 ~ 有相為證 . 一萬 YEN 用左黎祈福呀 !

波上宮下面有個沙灘仔 . 好乾淨 , 好懷疑整個沖繩既海灘都係咁靚 , 咁乾淨 ? 無垃圾蟲架 ?


大太陽 , 個天同個海都好藍 , D 沙同 D 雲都好白 , 好靚呀 !


午飯後 , 又開始格價生涯 . 喜歡撿到便宜的感覺 , 因比別家便宜 10 多塊錢就會樂上半天 , 嘩哈哈 ! 昨天已買了很多零食做手信 . 今天主要是行藥店 .
赤嶺 , 小祿及平和通 , 就是功課做得不足 , 結果第一盒眼膜就買貴了 HKD 30 呀 ! 為了減少損失 , 再買多 3 盒便宜的 , 心裡會平衡一點 !
用開清肌精 Cleaning Oil , 剛好遇到 7 折 , 即使對 10 , 仍比香港便宜 HKD 20 一支 , 因此買了 4 支 ( 其實 ... 我家中已有 2 支未開 , 1 支用緊 )
為買便宜化妝水而買兩支 Sheseido ( 其實上次去大阪買的 3 支還沒用 ... )
朋友說 Biore 防曬很水 , 很好用 . 試過後 , 的確如此 . 所以又買了 3 支 ( 其實我平日唔用防曬架 ! )
我發現洗頭水也是我的至愛 , 最近因貪新鮮 , 買了好幾支日本品牌洗頭水擺在家中 , 結果還沒用 , 又再買 ... 因為比香港便宜 HKD 30 呀 !
我知道我只有一張臉 , 這些東西夠我用上一年有多 , 還是忍不住就買了 .  好采我身上只有 4 萬 YEN , 買曬都只係 4 萬 YEN . 下次去旅行 , 我會堅持唔帶咁多錢 , 無錢就無得買 .


其實覺得沖繩對守護神獅子好惡 . 但原來可愛版都幾得意架 , 所以就買左件可愛版衫仔比我屋企隻肥妹 .
午餐時在小祿間吉之島發現一間好抵食既餐廳 , 所以又再去食晚飯 . 一個餐大約 700 - 1000 YEN .

沒有留言:

張貼留言