網頁

2013年12月7日 星期六

沖繩自由行@沒人會開車喔! ( 二 )

Sep 25, 2012 5:19 PMPublicPageviews 2313 0                    




一到沖繩 , 即時在國內線大樓報一日巴士團 . 上一篇提到 , 我報了 D 團 , 行程有我想去既海洋博公園及菠蘿園 , 雖然少了一餐沖繩特色午餐 , 卻所有景點都包入場費 , 計落都幾抵玩 . 只要付出 5000 YEN , 就可以解決不會開車的問題 , 何樂而不為 ?

日本人真係好準時 , 應該是早到才能夠形容佢地 ! 我地準時 0800 到酒店大堂 , 已見到巴士公司既人舉起牌等我地 , 確認我的名字後就帶我們上車 , 把我們安全送到集合地點 . 全團人都係日本人 , 導遊久美子小姐亦只會說日語 , 但每次落車都會舉個集合時間比我地睇 , 但每次我地都係最遲上車 , 因為日本人都早成 10 幾分鐘上車架 ...

晨早起身跟團 , 好奈無試過啦 ! 一心以為上到車會訓到落車 , 但沿途風光實在太美好啦 ! 預左今次會曬濃 ~ 曬我啦 ! 我好奈無見陽光啦 ! 哈哈 !
第一站係古宇利大橋 , 由於導遊小姐全程只說日文 , 我完全唔知依條橋有幾咁特色 , 只知道 ... 個海好藍 , 沙好白 , 水好清 ~ 好靚呀 !
第二站係今婦仁城跡 , 好有長城既感覺 ! 導遊小姐好細心咁比左本中文版介紹書我睇 , 只係我無心睇 .
第三站就係我期待以久既海洋博公園 . 逗留時間有成 3 小時 , 應該夠用吧 !

一入去就有體驗場地 , 有海星及海參跟大家見面 . 我只係夠膽點隻海星 . 原來隻海星好似石頭咁架 !

跟鯨鯊相見前走左的一堆大魚缸 .

終於黎到黑潮之海 , 裡面人雖然多 , 但卻好安靜 , 好似真係去左海底世界咁 ! 見到鯨鯊個刻 , 好感動 , 因為終於黎到 , 終於完成到沖繩探鯨鯊既願望 ! 再次回來機場工作 , 等待我的卻是一次又一次的暴亂 , 每天也要打大佬 , 打到心灰以冷 . 最近終於平靜下來 , 終於可以嚐嚐當 Airlines 既好處 , 之前既辛勞 , 看似有一點點價值 !

找吃飯的地方 , 亂行黎到依個展覽廳 , 逛了一圈 , 過一下冷河 , 再出發找吃去 !

沿海而建的海洋博公園 , 會不會太靚了 ! 大太陽的沖繩 , 真係超正 ! 雖然我已曬到張不開眼睛 ... 嘩哈哈 ! 好曬喔 ~

在海洋劇場外小食亭買的午餐 , 價錢亦很合理 .
吃完飯後 , 趕去對面睇表演 , 海豚跳得很高 , 鯨魚 360 度自轉 . 對上一次睇 , 是小學六年班吧 ...
臨走前再與鯨鯊合照 , 見人地個個 Blog 都有 Post 依張相 , 我當然都要 Post 返張到此一遊照啦 ! 來過了 , 下次再來沖繩 , 也不一定會再花時間入場 , 一次就夠了 .
第四站是菠蘿園 , 好采團費包入場 , 否則真係會噴火 ... 比錢入場買野 ...
逗留了 40 分鐘 , 今日行程亦宣告完結 . 上車時久美子還一人派一極菠蘿味雪糕 , 很體貼 !

1830 回到國際通 , 只要跟導遊說聲想在那下車都可以 , 很方便 ! 巴士團完結後 , 開始在國際通亂逛 . 格價的確係女人天性 , 今晚要找出最平的手信店 !

沖繩特產 - 紅芋 , 菠蘿 , 苦瓜 , 黑糖 , 塩 , 海葡萄 , 沖繞獅子及星沙 . 這是我知道的 , 所以買這些東西的副產品就可以了 . 我買了好多菠蘿糖 , 不同口味既沖繩曲奇及百力支 , 還有好多紅芋片及星沙 , 仲有獅子圖案既 T 恤 . 真係要格價的 ! 平和通街頭跟街尾 , 每盒東西可相差 200 Yen 架 ! 另外 , 記住留意食物期限 , 好快過期 ... 我就唔小心買左盒過期野 , 返到香港先發現 , 不過我都超食左 ... 無肚痛 , 哈哈 !

我有個習慣 , 每到一個地方旅行都會寄明信片比自己做紀念 . 郵局有好多好有特色既明信片 , 180 Yen 左右一張 , 由於佢唔係正正方方個種明信片 , 所以寄出去會比較貴 . 如果想郵費平 D , 就要入落信封寄啦 . 郵局職員講既 , 大部份內容係我估既 , 鬼叫雞同鴨講咩 !

沒有留言:

張貼留言