網頁

2013年12月7日 星期六

沖繩自由行@沒人會開車喔! ( 四 )

Sep 27, 2012 11:33 AMPublicPageviews 1586 3                    

下午就會離開沖繩 . 早上把握時間去首里城行下 . 由首里城個站行去首里城 , 一路些都有見到路牌 , 所以都無行錯路 .
當我地係到影相既時候 , 有位日本呀伯一直同我地講野 , 佢講日文 , 唔知佢講咩 . 正係聽到 Taiwanese , 我朋友就答佢 Hong Kong . 呀伯好激動 , 一直跟住我地 , 不停講日文 . 我見唔對路 , 就叫大家跑 ... 佢一直追 ... 好采我地跑得快 , 先走得甩 . 嚇死 !

一直向上行 , 都好驚 . 驚呀伯又出現 . 所以影左幾張相就走人 .


買票入內參觀 , 出示單軌電車 One Day Pass 會有折 . 但時間太趕 , 我地都無入去 . 離開首里城時已經 1230 , 還要行 15 分鐘返車站 , 再坐半小時車回酒店 , 攞行李 . 超趕 !


去到機場時 , 剛好是起飛前的一小時 , 急急寄完行李 , 發現航班 Late Arrival , 即時好開心咁慢慢食埋我用零錢買既便當盒 . 好采我地上機前食左野 , 如果唔係就大件事 . 返香港的飛機餐係一個 BUN 呀 ! 見到四周既反應係 " 得個包 , 唔係掛 !? " 我自己係職員 , 心諗有包比我食都執到 , 但做客又好似有少少慘 , 張機票咁貴都食包 .

提醒大家 , 下次上機前都係食定少少野啦 !

沒有留言:

張貼留言