網頁

2013年12月7日 星期六

三日快閃之旅@北京篇

Jan 3, 2012 3:14 PMPublicPageviews 216 1                    

想去既地方都去左 , 另一個想去既地方- 頤和園 因唔識去 , 就留返下次先再去 . 本來一心打算坐十二點鐘機走 , 後來都係決定再玩多陣先返香港 , 改坐七點鐘機 . 最近公司既機既 Loading 都唔 Full , 所以都唔洗 Standby 就可以直接上機 , 所以我先可以咁安心夜晚走 .

都話電視劇厲害 , 所以好想去雍正故居參觀 . 雍正未做皇帝前 , 就係住係雍和宮 , 一心以為個度好似故宮咁留住舊日既擺設 , 去到先知原來已成為一座廟 . 根據 93 年天書介紹 , 入場費係 5 人仔 , 護身符係 15 人仔 , 依加分別加到 35 人仔及 115 人仔 , 洗唔洗貴成咁 ! 我入去打左個轉就走 , 都無一個鐘 ...

個垃圾桶都有龍既圖案 , 好古色古香 !

條路咁闊 , 當年一定係馬出馬入 , 皇家子弟果然唔同 !

很喜歡它們的門匾 , 大大個掛係正殿上 , 寮有兩種文字 , 給人一種漢滿一家既感覺 , 藍底金未原來都好好睇 !


好多人來拜拜 , 今天是什麼日子 ?


見地圖寫國子監及孔廟係附近 , 就行左去睇下 ... 早知留返時間去頤和園仲好 . 之後去埋天安門廣場影左幾張相 .

國子監一帶成為一條文化街 , 但我真係唔知有咩好睇 ... ?


孔夫子像 , 聽聞拜完孔夫子 , 讀書會叻 D !

依篇文章 , 大家一定知曉 , 一起來重溫下吧 !
黎天安門廣場一定要看升旗禮 , 但天氣真的冷到不得了 , 每天也不想起床 , 影張相就算 ~
由天安門看故宮 . 在這裡總是有激進事件 ? 突然有人拋出一堆宣傳單張 , 一堆公安就衝上去 , 見狀 , 我即閃 !



都未到十二點就返酒店攞行李 , 打算再到王府井買少少野及食午餐 . 三點未夠就入機場 , 以為北京好似香港咁好多 Duty 睇 , 結果當然令你失望 , 等左成兩個幾鐘先上機 , 返到香港 Delay 左少少 , 不過正如同事講 , 我又無駁機 , Delay 都唔關我事 , 見到一堆客趕住駁我地另一隻布吉機 , 真係替佢地急 , 直航真係好 !

我見最近好多航班都無餐食 , 一心以為要食曲奇 OR BUN , 有餐食真係好開心 !


咁就玩左三日兩夜 , 係依間公司唯一好就係有 5 套免費機票 . 我今次去北京所有野加埋都只係 HKD 1200 , 仲平過去澳門 . 我係唔做之前一定要用盡佢既福利 !

沒有留言:

張貼留言