網頁

2013年12月7日 星期六

三日快閃之旅@北京篇

Jan 1, 2012 10:13 AMPublicPageviews 278 1                    

31 號返至夜更 , 倒數完 , 馬上到機口做新年第一班仁村機 . 準時三點正下班 , 待公司所有同事離開後 , 小妹呆坐 Office 等上機 . 2011 年的五套免費機票有四張被白白浪費了 , 所以跟同事左調右調 , 再賣更比人 , 終於湊夠三日假期 , 終於可以真真正正地把 FOC 用掉 . 今次目的地是中國首都北京 , 想到北京只因最近看了三套與清朝有關的電視劇 , 分別是孝粧秘史 , 步步惊心以及宮鎖心玉 , 很想認認真真地行一次故宮 , 亦為下次帶爸媽旅遊作好準備 .

一上機就開始睡覺去 , 感覺睡了很久 , 張開眼卻仍在香港 , 原來飛機出現機件故障 . 聽到這個消息 , 心情仍沒受到影響 , 這就是假期的威力 ! 延誤一小時後 , 飛機終於順利起飛 , 整整一年有多沒有坐過飛機去旅行 , 心情超興奮 !

好奇怪 ... 下半部的內容不見了 ?? 又要再打一次 ...

我的第二餐 - 飛機上的早餐 . 最近見公司航班都是吃 BUN , 所以上機前已吃了一個早餐 , 沒想過可以再吃多個 , 正 !


大約十二點抵達北京機場 , 由於無寄行李 , 所以好快過關 . 今次旅行都有少少即興 , 所以無買到旅遊書 , 本天書係昨天在圖書館借 . 上到飛機計劃行程先發現本書係 93 年版本 . 當時無鳥巢 , 水立方 , 機鐵亦沒有 . 第一次坐咁平既機鐵 , 單程票價 25 人仔 , 雖然人仔升值 , 但在香港搵錢到大陸用 , 一樣仲見洗 ! 機鐵只有兩個站 , 兩個都係地鐵站 . 而北京地鐵係劃一收受 , 只是 2人仔 . 售票機使用亦很簡單 , 只需選張數及入錢就可以了 , 連見的地都不用選 , 反正去邊都係 2 人仔 . 發現都好多大陸同胞都唔識買票 , 可能佢地住既地方無地鐵吧 ! 相對地 , 香港人去到邊到都一定識搭地鐵同火車 , 我地都訓練有素 .



我住的酒店位於故宮及王府井中間 , 酒店是前一日下午才訂的 , 又是用 Booking.com 這個網站 , 比較多便宜的 , 而且亦用過很多次 , 覺得酒店跟網上見到的相差不太遠 . 基本上我對住宿無咩要求 , 以前去歐洲旅行 , 為左省錢 , 訓幾晚機場都試過 , 今次自己住一間雙人房 , 講真好豪氣 ! 其實間酒店再靚再多設施都無用 , 酒店都只係用來訓覺同沖涼 , 有張床就夠了 .

三點多才抵達天壇公園 , 一個人旅行都唔錯 , 想留幾奈就留幾奈 . 唯一美中不足是無人幫我影相 , 要十秒自拍 . 將部相機擺來擺去 , 只為影一張到此一遊照 , 真好攪笑 . 自拍為旅程增加了一點點樂趣 .

長廊內竟難得沒人 , 這是唯一一張沒路人甲的相片 !

我與祈年殿的合照 , 十秒自拍中最喜歡的一張相片 , 拍得祈年殿很宏偉 , 而我的確很渺少 !

夕陽下的圓圜 , 負 X 度仍一堆遊人 , 想找個地方自拍也難 .


第二站係夜遊鳥巢 , 水立方 . 四年前到過北京一次 , 當時係跟團 , 亦有在車上遠觀過 . 今次終於可以近距離影返張相 , 由於我部相機太舊 , 影極都影唔靚 , 真係無諗過用 i-phone 影出黎既相會比相機更靚 , 更清楚 . 睇黎我真係要換部新相機啦 ! 夜晚著曬燈既水立方真係好藍 , 好耀眼 . 買左串冰糖葫蘆食住行 , 好 Hea , 好 Release !
很 PRC 的一張相 , 嘩哈哈 !


冷風下吃冰糖葫蘆是一個錯誤的決定 , 急急吃完後 , 對手已無感覺 .


尋晚無訓過 , 本來打算今日早少少返酒店訓覺 . 但一放假個人就好有精神 , 所以又走左去王府井大街買手信 , 我都知道係王府井買野要講價 , 但一個人去旅行唔太敢殺價 , 結果做左一條水魚 . 不過算啦 , 今日唔買 , 等格完價先買 , 遲些無時間再返黎 , 到時想買都買唔到 . 依加錢搵多左 , 個人都豪氣左 , 哈哈 !

沒有留言:

張貼留言