網頁

2013年12月16日 星期一

帶媽咪衝出香港@獅城探親記 ( 第一天 )

2012年4月7日下午2:06公開累積瀏覽 3462
很久很久以前已有一個夢想 , 趁父母仍未老 , 仍能走走動動的時候 , 帶他們衝出香港 , 放眼世界 ! 父母辛勞一輩子 , 把我由小不點湊大 , 並不容易 , 出來工作賺到個錢 , 只顧自己吃喝玩樂 , 如何對得起他們 ? 小妹是純正中國人 , 對 " 孝 " 這方面 , 還是很注重的 .

爸 B 因為要返工無時間 , 只好下次再帶他外遊 . 媽咪是思想比較老一輩的女人 , 除了自己生活的地區 , 香港大部份地方都沒去過 , 今次要跟小妹衝出香港 , 她非常擔心及緊張 . 很不巧地 , 放假前一天 , 小妹中獎 , 因某地區的跑道關閉以及北京下大雪 ( 三月尾都仲落雪 , 可怕的地方 ) , 小妹要早上才有望下班 . 有鑑於同事因沒有拖行李返工導致上唔到早機的前科 , 小妹當晚已把行李搬回公司 , 完全是明智之舉 .

當日 , 小妹是早上五點才打完 Report 下班 , 本想回家跟媽咪一起來機場 , 結果是頂唔住 , 到了酒店小睡片刻及洗澡 ! 其實好擔心媽咪一個由屋企來機場 , 佢平日都無出遠門 , 今次卻要獨自上路 . 九點 , 小妹就 Check-out 回機場等媽咪 , 媽咪暈車浪 , 又難怪 , 機場個段路咁多灣位 , 佢唔嘔都算好叻 !

帶媽咪去食早餐 , 我自己就返 Counter Standby , 今日航班 Overbook , 不過小妹早有內幕消息 , hehe ... 所以個心好定 ! 一般要等 System 關閉才會讓 Staff 走 , 當然 , 自己人係唔同既 , 我問多兩句 , 吹多兩次 , 同事仔就放行啦 , 哈哈 ! 仲要係內定既 1A 和 1C . 坐過咁多次飛機都未試過坐商務 , 今次帶住第一次出省既媽咪就 Upgrade 左 , 超開心 !



新加坡這隻飛機是用新機型飛的 , 位子跟平日的有少許不同 . 由於是細飛機 , 所以商務位也不太特別 , 就只是前排兩個那種 , 但 Service 果然差好遠 . 八個人用一洗手間 , 總比一百四十四個人分用兩間來得好 . 餐飲沒停過 , 有被有拖鞋 , 上餐又比人快 , 連餐具都靚 D !! 但講真個句 , 小妹是 " 妹仔肚 " , 唔太識欣賞 D 食物 .

比人 Upgrade , 當然高興 , 但在飛機上是有點壓力 , 坐在同一位子上的全是身光頸靚的人 , 小妹跟媽咪真係 Hea 左小小 . 機上個 Purser 一見到小妹就問 " 係唔係同事 ? " 始終地勤跟空姐是有點矛盾 , 小妹正想回答時 , Purser 又問 " 邊間 Airlines 既 Crew ? " 原來佢以為我係佢既小蕃薯 . 唔通佢地都唔夠人 , 想搵我幫手做野 ??

本來好擔心要同媽咪分開坐 , 無法照顧佢 , 好采去程一起坐 , 那即使回程分開坐 , 我也會放心一點 . 第一次去旅行的人 , 果然喜歡看風景 , 即使天上只有雲 , 媽咪也睇得好開心 , 成程機都係個句 " 個天好靚 , D 雲好白 " 其實見到佢成個好奇小寶寶個刻 , 覺得自己長大了 , 亦覺得 " 做地勤 " 真好 .

全程機 , 媽咪看雲 , 而我就看書 , 其實我很喜歡看書 , 特別是理財及旅遊 , 相信大家會覺得我是怪人吧 ! 今時今日既香港 , 竟然仲有人會去圖書館借書睇 , 平日同事都話我唔似係依個時代既人 ... 平日很忙 , 借了書也沒時間看 , 初入行還會在車上看書 , 但長期唔夠訓後 , 就戎了 !

每次來獅城都遇到 ATC hold , 我們的理解是天空塞機 , 就好似馬路塞車咁 , 飛機不停在獅城上空盤旋 , 轉到我有點想吐 ... 原定四點左右的航班 , 結果五點才到 , 所以奉勸大家一句 , 穩陣起見 , 駁機時間兩小時以上比較安全 , 飛機係會 " 誤點 " 架 !!!



星加坡的第一餐是在烏節路某商場地庫吃娘惹菜 , 個人覺得很 " 野味 " , 只是小妹吃不了辣 , 有些東西試了一口就不能再吃 ... 去旅行 , 心情非常好 , 比平日吃得多 , 相信可以重幾磅才回香港 !

晚上 , 我有我看書 , 媽咪就同姨媽傾個不停 , 輕鬆地過了一天 .

沒有留言:

張貼留言