網頁

2013年12月7日 星期六

那霸格價四天之旅@沖繩 ( 中 )

Nov 26, 2012 7:25 AMPublicPageviews 1360 1                    




每次行超市見到一盒盒精美便當都很想買來吃 . 剛好美榮橋旁邊有一棟書店 , 而低層就是超市 , 所以買早餐很方便 .


今次來沖繩主要有兩個目的 , 格價及萬座毛 . 第一天到步時 , 已天陰陰 . 第二天更是大風大雨 , 第三天終於天晴了 , 起行前往萬座毛 .

旅遊書話坐 20 或 120 巴士可以到達 . 本來打算到那霸巴士總站上車兼問路 , 原來縣廳前的商場旁邊也有巴士站 .

一上車要先拿一張票 , 票上標示你上車的號碼 . 這站機可以唱錢 , 不會用就比錢司機 , 他會幫你的 .

我是於 3 區上車 , 一上車記住攞票 .

勁似坐的士咁 , 不停跳標 , 上車不久 , 我個區已經跳到 610 Yen 啦 , 我個心都跟住跳 , 仲有成 40 幾個站先到呀 ...



最後坐了 2 小時終於到恩納村役場站 , 坐了 58 個站 ... 每人要付 1320 Yen . 來回一次萬座毛就要 260 幾蚊港紙 . 計落係報巴士團比較抵 , 500 蚊港紙去好幾個景點兼包食 .

一落車就見到大大個指示牌 , 還要行 700 米先到 , 所以大家報巴士團啦 , 最方便 , 最抵玩 !



一條路向上行 , 不停見到旅遊巴上山 , 都係個句 , 報團就唔洗咁慘 , 好采無落雨 , 不然要找避雨的地方也難 !

在山上看風景 , 風很大 , 但趟漂亮 , 只是這合景點感覺是逛 10 分鐘就逛完 , 真的來一次就夠了 ... 跟台灣的野柳比 , 還是野柳可以逛久一點 .



落車的對面就是回程的巴士站 , 記住一落車就過去睇下幾點先有車返那霸市 . 回程的車半小時先有一班架 !

每次一格價就會行到唔知時間 , 要吃晚飯時才發現店都關了 ! 11 月是沖繩淡季 , 大部份店 8 點就關門了 . 本心吃 Burger King 算 , 見旁邊有間咖哩飯店就入去吃了 , 內裡全是剛下班的日本呀叔 , 得我地兩個中女 , 哈哈 . 這個飯很不錯吃 , 自助買票 , 一個 450 Yen . 抵同飽 !

沒有留言:

張貼留言