網頁

2013年12月7日 星期六

暢遊英法意*日不落之都-倫敦 ( 三天市內觀光自助遊 - 後篇 )

Aug 2, 2009 4:11 PMPublicPageviews 253 0


黎到倫敦第一件事係許返個願 , 話曬今日係小妹既牛一之喜 . 祝願年年加薪 , 青春常駐 , 旅程順利平安 . 在此亦感謝各位好友越洋而來既祝福 !
香港曾是英國殖民地 , 所以來到倫敦就好似返左香港咁熟識 . 倫敦 Underground 及 Oyster , 似足香港地鐵及八達通 . 本來由機場到酒店路程好簡單 , 但無奈小妹遇到 Underground 擺工 , 結果 , 明明好容易去到酒店 , 卻兜左個大彎先到 . 在此好想表揚一下香港鐵路既服務從不間斷 !

倫敦有好多免費博物館 , 當中大英博物館最為出名 . 由於大英博物館真係好大好多野睇 , 所以小妹分開兩轉參觀 . 上年年頭到過北京參觀 , 從導遊口中得知八國聯軍入侵既時候 , 搶走左好多有價值既文物 , 心中一直記掛住這句說話 . 為左令北京之旅更完滿 , 來到大英博物館又怎可錯過中國展館 ? 看到大英帝國將中國文物保存得咁好 , 真係好感慨 . 假如那些文物當日沒有被搶走 , 今天還有機會看到嗎 ?

說來奇怪 , 大英博物館在國際上如此出名 , 但小妹迷路時竟沒人知道博物館在那 ! 問商店職員 , 職員只說對面有一博物館 , 但不知叫什麼名字 , 難道英國人不逛博物館 ? 其實小妹在香港也沒有逛博物館的習慣 , 嘩哈哈 !
除了中國館外 , 小妹對希臘以及埃及既展館亦感興趣 . 真不得不佩服大英帝國 , 竟然可以將成個希臘神殿搬回來 , 厲害 ! 展館內亦收藏左大量既希臘人物石像 , 雖然多 , 但感覺不及羅浮宮的來得好看 . 至於埃及展館 , 小妹為表對已死者既尊重 , 一張照片也沒有拍 . 可能是心理作用 , 總覺得這個展館特別暗及冷 ! 看見一具具木乃伊訓係破璃箱中 , 個心好沈重 , 人已死 , 但卻得不到安寧 , 願你們早日安息 ! 呀門 !
正如小妹之前提過 , 倫敦有好多個免費開放既展館 , 假如行程不趕 , 不防考慮到各博物館逛一逛 , 如 Natural History Museum 收藏了大量動植物標本 , 不用跟一堆人迫也可以看到恐龍化石 . 其實小妹真的很想到此館參觀 . 無奈 Harrods 手袋太吸引 , 買了一堆戰利品後 , 雙腿累到走不動 , 結果放棄了 ! Natural History Museum 有緣再見 ~
在 Harrods 買滿 50 磅就可以到樓下填表退稅 , 會收少許手續費 , 大約一個月後才會把稅項退回到閣下既信用卡內 , 如果可以即時退錢咁就好啦 . 因此小妹想跟大家分享一件事 , 其實 Hearthow 機場禁區內亦有 Harrods 店 , 而且產品是免稅的 !! 那當然手袋款式沒有在 Harrods 百貨看到的那麼多 , 但確實方便 , 不妨作最後衝刺 .

根據小妹旅遊書記載 . 騎兵營每天早上都有馬術表演 , 而且是免費進場參觀 . 小妹於表演前五分鐘到達 , 但未能進入 , 而且見到一堆警察圍住左個門口 . 細問我得知小妹去錯後門 , 好心既警察告訴小妹表演完畢後 , 後門一樣有馬睇 , 所以小妹跟同事 A 就一等再等 .


很後悔沒早點起床 , 錯過表演 ! 站在門外聽到場內熱鬧既聲音 , 更是悔不當初 . 但塞翁失馬 , 焉知非福 . 表演完畢後 , 有一架漂亮既馬車從後門開出 , 車上就是英女皇以及王子呀 ! 仲有一堆達官貴人從後而出 , 女仕們頭上既帽真係好靚 , 原來貴族就係咁既樣 . 可惜 , 小妹忘了拍照 ...

騎兵營前一點就係 No 10 Downing St. 即係英國首相既官邸 . 同事 A 唔講 , 小妹都睇唔到 , 因為佢個門口實在太唔起眼啦 . 小妹經過時 , 剛好有車出來 , 見到一些記者在拍照 , 可能又係重要人物 , 但睇唔清係邊個 !

今次旅程 , 比小妹遇到咁多重要人物 , 真係好彩 !
- 完 -

沒有留言:

張貼留言