網頁

2014年10月7日 星期二

倒數的日子 ...

2014.10.08

對上一次去韓國 , 已經係 2008 年既事情 . 記得當時用左 3000 報團 , 早機到夜機返 , 都算抵 . 唯一唔好既地方係某些景點唔夠時間行曬 , 覺得可惜 .

黎緊 Request 左星期六日一二 , 放四日 Off , 跟兩位同事來過快閃韓國首爾 , 總有唔夠十日就出發了 , 心情興奮 !

六年無去過韓國 , 唔知同事莉莉會帶小地勤去邊到玩呢 ? 今次小地勤唔洗做功課 , 因為同事莉莉話佢做導遊 , 會帶小地勤去影景點同 Shopping !!

睇返當地天氣 , 好似有點寒冷了 , 早上有廿幾度 , 但晚上只有十度 .

今個行程 , 小地勤正係係公司出左張 341 蚊既機票以及買左對新鞋 . 正係準備左咁多 , 好奈無試過唔洗用腦同做事前準備了 , Yeah ~~

希望 17 號晚成功上到飛機啦 , 依加架機得返 3 個位 , 小地勤真係唔想放左工 , 仲要坐 Jump Seat 到韓國 ...

依對就係我新買既鞋 , 雨靴黎的 , 裡面好保暖 , 其實小地勤想買好奈 , 不過一直唔捨得比成 700 蚊出黎買對鞋 , 結果比我等到大減價 199 就買左仍返屋企 ... 大財團食水真係好深 , 好采我係精明消費者 !


沒有留言:

張貼留言