網頁

2014年10月27日 星期一

2014 * 韓國之旅 ( Day 4-5 弘大橋村炸雞 , 機場退稅 )

20-21.10.2014

我地間 Hostel 係弘大 , 既然想去既地方都去過了 , 我們就決定回機場前先到弘大行下 .行街前先食個晚餐 , 今次食烤肉 .

五花腩 :


豬頸肉 :


食烤肉食到成身油味 . 的確好油膩 , 所以要同配菜一起食先會覺得正 !

之後去左買好出名的橋村炸雞入機場當宵夜 . 因為沿路太吸引了 , 所以花了點時間先買到炸雞 . 超香 ! 不過入到機場就凍曬 , 下次要即炸即食先得 .


小地勤班飛機係 0400 先係韓國起飛 , 十一點我地就已經到機場 , 搵完郵筒又要搵退稅 . 雖然小地勤六年前有去過韓國 , 但當時根本唔知道有退稅一事 . 今次就等我都試下 , 退到就最好啦 , 退唔到都無法 .

因為太夜 ,櫃位已經無職員 , 要係旁邊部機自己 do退稅單作記錄 , 亦要 do 自己本 Passport . 部退稅機就係入關旁邊 . 有中文的 , 跟住做就可以了 .


同事教小地勤要帶住行李比 Custom 睇 , 但因太早 , 根本未 Check-in 到 , 無登機證就入唔到去 Custom , 小地勤樣衰衰咁問守門口的保安可唔可以幫我一下 , 就比曬退稅單佢 , 佢又真係好好人咁幫我攞比 Custom蓋印 .

差唔多一點先開始 Check-in , 之後再入閘 , 果然見到 Custom , 但小地勤已經蓋好印 , 所以無再行埋去就直接過 IMM , 再到禁區搵退稅櫃位 .


因為太夜又係無人 , 唯有跟佢做法 , 填 Passport ,Visa Card 一堆資料 , 再放入信箱 . 依刻小地勤先知有兩間退稅 , 一間橙色 , 一間藍色 , 人地店員之前幫我分好曬 , 但我又厭咁多個信封好麻煩 , 賴醒咁全部放一起 ... 現在出事了 . 都唔知退唔退到稅 . 不過算啦 , 就當買個教訓 , 下次小地勤就識退稅了 .




沒有留言:

張貼留言