網頁

2014年10月21日 星期二

從韓國回來了 !

日期 : 2014 10 17 日至 21 ( 實質三天 )

目的地 : 首爾 ( Seoul )

酒店 : Moon Hostel
重點行程 : 南山塔 , 韓屋村 , 4D 美術館及梨大壁畫村

小地勤坐 0400 航班 , 剛由韓國回香港了 , 韓國比香港快一小時 . 現在的韓國比香港冷 , 紅葉不太好找 , 因為還沒有到時候吧 !
小地勤去完韓國回來 , 又要還債 . 因為假期都給我用完了 , 所以現在先來 Post 一點相片給大家先暏為快 . 小地勤可能要消失一小段日子 ...
第一天天氣很好 , 通宵後的小地勤 , 眼睛張不開 , 一條線 .
南山塔公園的小小紅葉 , 看來小地勤運氣尚算不錯 . 

拍到此一遊照 .


韓文字一條街 ?


4 D 美術館 , 12000 won 一位 . 都幾好玩 .


其實小地勤都幾似韓妹 ! 哈哈 !


韓屋村一角 , 可惜下雨了 , 天陰陰 ...


其中一個想拍的地方 .自拍神棍好厲害 !


整個行程 , 我都無點買野 , 因為覺得同香港差唔多 , 而且我用日本牌子的 , 所以買唔落手 . 唯一買得最多就係 Mask , 同事都話小地勤買得太瘋狂了 .


今次行程想去的地方都有去 , 想吃的都有吃到 , 大滿足 ! 最令我難忘的係即興約舊同事吃 Tea ! 我那位舊同事辭去地勤工作 , 嫁到韓國 , 轉眼已兩年 , 很開心可以跟她相聚 .

沒有留言:

張貼留言