網頁

2014年10月27日 星期一

2014 * 韓國之旅 ( Day 3 - 梨大 )

19.10.2014

傍晚到梨大 Shopping . 小地勤係梨大 Etude House 買左少少野 , 原來依間 Etude House 比現金的話 , 可以即時退稅 . 聽聞佢個套暗瘡系列 , 好 work , 妹妹提小地勤一定要買返去 . 退稅後約 HKD 75 . 香港現售 HKD 120 .

小妹仲係到搵到一間叫 Seatree 的專門店 , 香港未見過有依間專門店 . 當中的 Mask 超平超抵 ! 因此小妹就忍唔住買左二百幾塊 . 不但有稅退 , 仲好多贈品, 送左成 3 大支 BB Cream 及一盒 Mask 呀 !


另外想介紹既就係依間店 , 係 Seatree 斜對面 . 有好多品牌 , 仲要超平 . 小地勤平日用開平平 Mask , 依到比我搵到 3000 won 10 塊 , 即 2.2 一塊 . 可惜當時小地勤已經買左二百幾塊 , 所以帶唔到幾多走 ...

下次黎韓國 , 我會直接黎黎大買 , 又平又有些店即時退稅 . 超方便 .


晚上亦在梨大吃晚餐 , 亦係隨便一間 . 這間店有 wifi 以及老闆很熱情 ! 不錯 !


第一次食部隊火鍋 , 比多左 4000 韓 won 加料 , 超好味 !


未滾之前 , 食住好好味既前菜 , 蘿白及芽菜 , 正 !


終於滾了 , 辛辣麵 , 好奈無食過了 . 原來咁好味 ! 大家都食到好飽 , 今日買得好開心 ! 食得好滿足 !



沒有留言:

張貼留言