網頁

2014年10月26日 星期日

2014 * 韓國之旅 ( Day 2 - 明洞 , 新村 )

18.10.2014

上文都提到小地勤係南山塔坐 505 下山 , 因為架車可以到明洞 , 因此原定行程又再改 , 今日會即刻到明洞 Shopping 先 .

到左明洞 , 第一件事係試下網上推介的香蕉奶 . 聽聞比香港好飲 , 但其實小地勤係香港係無飲過既 , 因為我唔太好香蕉既副產品 .

一支要 1300 韓 won , 約 HKD 9.5 , 我個人認為試過一次就夠 , 好似甜左少少 ... 可能係我口味比較獨特 , 人地個個話好飲 , 但我就真係覺得麻麻 .


明洞人很多 , 多到根本唔想行 . 睇左好多間賣 Skin Care 既店 , 但只係比香港平 30 蚊一支左右 . 最重要係就算小地勤有買東西 , 都好少好少贈品 , 係某店買左好少野 , 佢就連贈品都無送 . 仲要唔問佢 , 都唔比張 Tax Refund 我 .

我個人認為大家買 Skin Care 唔洗去明洞 , 買得一點也不開心 . 反而建議大家去梨大買 , 下篇先再分享原因 .


買得唔太開心既情況下 , 我地決定食個 Lunch 先 , 休息下 , 再諗下轉頭去邊 . 莉莉其實去完韓國無奈  , 現在又陪我地去 . 佢話之前食過安東雞 , 超好味 !

可惜要搵佢時總係搵唔到 , 結果去左另一間都話好味既店食雞 . 就係依間鳯雛 , 講真有少少想再去韓國食多次 , 堅好味 !


我地 Order 了無骨兼勁少辣 , 其實得我一個唔辣得 . 不過唔知點解食下食下都會越黎越辣 , 但真係好好好 ... 味 , 個汁好濃好重味 , 薯仔入曬味 , 粉皮又彈牙又好味 , 無諗過咁大盆都食得曬 .


最近可樂有好多攪笑字印左係上面 , 唔知依個又點解呢 ?


食飽順路去埋首爾機鐵站的樂天 Mart 掃手信及零食 . 的確勁有一間 Skin Care 係你左近 . 攪到我成日分開店買 , 有時買唔夠 30000 韓 won 又無得退稅 .

溫馨提示下大家 , 一次過係一間店買曬好啦 , 分十幾廿間店 , 無得退稅 . 我係明洞買完 Skin Food , 又係樂天買 Skin Food , 其中一張單唔夠三萬韓 won 就無得退稅 .

自從韓國食品係香港到處有得買後 , 小地勤今次真係買唔落手 , 因為唔想為左平幾蚊就搬死自己 , 所以買左好少野 .

其實大家都買唔落手 , 所以夾單買 , 張單就一定夠三萬韓 won . 不過搵人打退稅單時就花左少少時間 . 有收據係無得退稅 , 要另外有張退稅單的 .

回弦大 Hostel 放低戰利品 , 又坐地鐵到新村 , 目的係要食網上推介的春村家辣炒雞 .

韓國特色 , 主菜前的前菜 , 好開胃 . 最鐘意唔辣 , 但酸甜的蘿白 , 比我一個人食曬 . 因為同事都唔好前菜 .


依個就係佢地既招牌菜 .


就咁食依堆東東 , 應該唔夠飽 , 所以要有配料 .


終於食得啦 . 對小地勤來說 , 太辣了 , 所以不會有下次 . 其實菜比雞多 , 小地勤喜歡菜 , 但太辣真係食唔到 . 我同莉莉都唔太接受到佢既辣 , 而水晶好辣但不好泡菜 , 所以食剩三份一 . 有點浪費 , 但沒法 .


因為辣 , 所以買左條哈密瓜雪條 , 好味 . 第二晚再買同品牌的士多啤梨味 . 比較下係哈密瓜雪條比較合我口味 .


沒有留言:

張貼留言