網頁

2014年10月9日 星期四

我的茶具

2014.10.10

今日放假 . 好奈無試過收早放假返早 , 平日都係收夜放假再返早的模式 , 可想而知 , 小地勤有多珍惜今日既假期 . 執屋 ! 係我想做好奈既大事 !

小地勤好細個就已經跟爸爸去茶樓 , 讀書時 , 每日返學前都會跟爸爸飲完茶先返學 . 中國人嘛 , 比較喜歡飲茶水 .

有一段時間 , 成日返大陸旅行 , 特別係某次去福建旅行 , 成團人都係退休人士 , 我小地勤跟朋友係全團最年輕 , 依個團每日都係早出早歸 , 酒店附近超市都無個 , 只係得一條賣茶葉既街 .

每晚 , 我跟朋友都會去酒店對面間茶葉店行下同坐下 . 老闆人很好 , 就算我地唔係日日都黎買野 , 佢都會招呼我地飲茶 , 大家閒談下 . 個幾晚 , 我愛上 " 大紅袍 " .甚至領悟到少少人生道理 . 其實鄉間生活很不錯 , 不用每日望住個電話同電腦 , 簡簡單單又一日 . 做人簡單 , 人生平淡 , 其實亦叫幸福 .

跟老闆學沖茶 , 講茶葉 , 學品茶 . 我並唔專業 , 但對茶葉都有少少認知 . 依個行程 , 我買左一套同夏天有關既茶具 . 我不喜歡夏天 , 因為怕熱 , 但偏偏我跟夏天係有關連的 .


小地勤其實仲有一套紫砂茶壺 , 可惜用左一次 , 就被媽媽打爛左 ... 當時好心痛 !

另一套茶具係表姐去北京時買來送我的 , 一直唔捨得用 , 似唔似電話劇見到既茶具呢 ? 係唔係好靚 ?


沒有留言:

張貼留言