網頁

2014年10月27日 星期一

2014 * 韓國之旅 ( Day 3 - 仁寺洞 4 D 館 )

19.10.2014

今日好忙 , 晨早就坐地鐵到安國站係六號出口出 , 直行至 10000 won 手袋店 , 再轉左 , 會見到咖啡店 . 行入去 , 係一條好多人既大直路 , 兩邊全是韓文字既店舖 .


其中一間韓文字 Skin Care , 都話賣 Skin Care 既店仲多過 7 仔 , 所以唔一定要去明洞買 .


連 Starbucks 都改埋用韓文字 , 樓上個大叔係我影相時 , 同我揮手 . 超攪笑 .


係依條街有兩樣好玩既野 , 一樣係 4D 館 , 另一樣係 3000 won 穿韓服 .

4D 館係左手邊 , 門面不大 , 也不算突出 . 每位 12000 韓 won , 約 HKD 90 . 唔覺佢有限時間 .


頭幾個區域 , 一團又一團的旅行團 . 明明我地影緊相 , 佢地都可以當我地無道 , 企埋黎 . 因此起初都正係得個睇字 , 唔夠佢地搶位 . 好采佢地班旅行團得半個鐘留係到 , 如果唔係小地勤就浪費左入個場費 .

女皇的教室 . 我好適合行依女皇路線, 依張相我一 Post 上 Facebook , 個個朋友都話我好有氣勢 , 哈哈 !


嘩 , 唔好食我呀 ! 我唔好味架 , 成條柴咁 , 無肉架 ~ 你食第二個人啦 ~ Help ~


原來我真係好輕 ~ 可以學人跳掌心舞 ~


其中一區明知只有兩級樓梯咁高 , 但見到個刻 , 真係覺得好高 , 我畏高架 , 合埋眼先行到過去 .


係到消磨左個半鐘 . 依到有 Wifi , 一影完相仲可以即刻 Upload , 好方便 . 咁奈無黎韓國 , 這些景點的確不能錯過 , 幾好玩 .

沒有留言:

張貼留言