網頁

2014年10月27日 星期一

2014 * 韓國之旅 ( Day 4 - 南山韓屋村 )

20.10.2014

最後一日係韓國 , 竟然下毛毛雨 , 天氣即刻凍左好多 .見等極都未停曬雨 , 大家都唔理 , 決定照出去參觀韓屋村 . 韓屋村就係南山塔下面 , 坐地鐵到忠武路四號出口出, 很容易找到 .



係依到有好多紅葉 , 比南山塔仲有秋色 . 配埋古屋 , 好古色古香 , 真係幾靚 , 如果唔落雨就仲好 !




韓屋村係免費開放 , 去參觀下也無妨 . 其實以前跟團 , 小地勤也有來過 , 只係走馬看花容易忘記 . 到今日再黎 , 去到某些區域 , 先想起以前曾來過 .


韓屋村四圍都有簡介 , 依到以前似係上流社會既人居住過 , 大户人家的擺設就係咁 .


眼見好多旅行團會來這裡走一轉 , 無聊起上黎 , 我地都會跟住班團員行 , 偷聽下領隊既簡介 . 咁又過左一個早上 .

午餐係明洞食 Isaac 三文治 , 同事推介 , 話超好味 ! 的確沒介紹錯 . 其實 Isaac 四圍都有見到 . 小地勤見梨大個間仲有位坐 , 假如係梨大行累了 , 可以考慮下食佢 . 即叫即做 , 好好味 !



其實去明洞就係為左買郵票 , 之前提過買了 Postcard , 但忘了買埋郵票 , 真係好蠢 . 依張就係我寄比自己既明信片 . 終於收到了 ~





沒有留言:

張貼留言