網頁

2014年9月8日 星期一

微笑 , 也是錯

08.09.2014

07.09.2014 那天晚上 , 客人數目不多 , 一直都很順利 , 直到晚上來了一對女高男矮的泰國人 . 令我無啦啦要打 report 備案 .

他們乘坐曼谷航班 , 預計登機時間為 2235 分 , 佢地 2235 先入黎貴賓室 , 同事好心提佢 2235 準備登機 , 並建議佢可逗留 10 分鐘 , 當時男人已經不太高興 .

男人打算把整架行李車推入貴賓室 , 但我地門外已經有 No Trolley 既提示 , 小地勤我提示左佢一下 , 見佢唔太高興 , 已經提議幫佢 keep 係我地到 , 到佢走再還返架車仔及行李比佢 .

男人唔知講咩 , 因為我真係聽唔明佢既英文 , 所以就只好笑笑好講多次 No Trolley plz , 並企佢旁邊 , 示意幫佢推走 . 男人不情願地放棄架車仔 . 小地勤我亦好有禮貌地講左句 " thks " .

結果男人突然問我 " why u smile !? " 我答 " coz thks for yr understanding . " 男人黑色講左句 " i don't understand ! " 並 keep 住問 " why u smile !? " 我繼續笑笑口 , 講左句 sorry 就算 !

男人同個女人十分鐘後離開 , 我企左係門口送佢地兼比返架車仔 , 結果仍當我透明兼黑臉 . 我心諗都傻傻地 .

第一次覺得微笑 , 也是錯 !!

地勤 , 的確是一份很不錯的工作 , 令我看到很多 , 學到很多 . 當中的辛酸也令我永遠難忘 , 想當地勤的 , 先看看我的日記吧 !
http://www.seewide.com/space-1379-u1967.html


沒有留言:

張貼留言