網頁

2014年9月27日 星期六

表揚信風波 ( 下 )

28.09.2014
唔知點解 , 旅客成日漏電話 , 今次係漏左係保安檢查到 . 妙妙即時幫客人處理 , 致電相關部門後 , 再安排靚靚帶乘客到 Check point 取回電話 . 其實本來帶客人 , 並不需要靚靚去 , 靚靚開到口話要去 , 明眼人都知原因 . 當天有好幾位呀總會來 , 靚靚想避開依段繁忙時間 .
**剛好前天新手 Leader 得到一張大老闆的表揚信 . **

電話事件後 , 又過了幾天 . 靚靚好開心咁跟掃把講 , 有客人 E-mail 左封表揚信比去仍係公司既 Personal E-mail 到 , 靚靚講到唔知點解無啦啦會有客表揚佢咁 . 

同一時間 , 眼利的掃把卻看到封 E-mail 有 " RE: " 以及 " HiHi , do u remember me ? I m 靚靚 " . 掃把當時沒出聲 , 只是跟小地勤一班 Leader 及經理講出自己眼見的事實 . 最令人覺得佢有問題既一點係 " 正常一位客人又點會有我地既 personal E-mail 呢 ? "

經理好快就收到靚靚 forward 出黎既 E-mail , 最攪笑係靚靚成廿幾歲女 , 連電腦基本技能都唔識 , 既然講到無啦啦有人表揚自己 , 做咩唔 Delete 左 " HiHi , do u remember me ? I m 靚靚 " 依句說話 .

靚靚目的太明顯 , 就係想要公司表揚自己以及要經理重視自己 , 經理看到依封 E-mail 對佢好反感 , 而靚靚卻不自知 . 經理真係好好 , 幫佢 delete 左個句野 , 並 send 比高層 .

其實全世界都知道依件事 . 靚靚一向都喜歡無惱地邀功 , 好多次害全部同事被人鬧 , 初初經理話小地勤依班 Leader 無好好教好佢 , 仲覺得我地攪事 , 令同事仔都討厭靚靚 . 到今時今日 , 連經理都對靚靚反感 , 可想而知 , 自作聰明 , 又邀功 , 最重要係會閃避 case 及無表現既人 , 就算小地勤及班同事再大方 , 都無可能會鐘意佢 .

小地勤跟靚靚做左成三年幾同事 , 亦有好多次因為我幫左個客 , 而靚靚就攞住表揚信去想收我既果 , 我寧願一拍兩散 . 

每次都跑過去同客人講 , 我幫左你既事 , 唔可以比高層知架 , 因為我無跟公司指引去做 , 我知你感謝我 , 但如果你寫左張表揚信 , 小地勤就死定了 . 客人通常都話唔好意思 , 我就即刻收返張表揚信 . 

大家知道嗎 ? 依 d 本來屬於我既表揚信上面 , 早就寫上靚靚個名 . 小地勤只是普通人 , 我都好小氣架 . 我每次發生依種都會話曬比全世界聽 , 因為佢真係太可惡了 .

小地勤真係唔明 , 一張表揚信值多少錢 ? 有必要咁做嗎 ? 

難聽 d 講句 , 我究其搵個熟客或朋友幫我寫幫表揚信比公司都得 , 洗咩做咁多蠢事 !

地勤 , 的確是一份很不錯的工作 , 令我看到很多 , 學到很多 . 當中的辛酸也令我永遠難忘 , 想當地勤的 , 先看看我的日記吧 ! 轉眼間我已寫了快 200 篇工作上的文章 @@
http://www.seewide.com/space-1379-u1967.html




沒有留言:

張貼留言