網頁

2014年9月17日 星期三

擺陣-受罪娃娃

16.09.2014
今年第一個八號波 , 大家應該好開心吧 !

幸好我突然想起 , 從前打風落雨前 ,舊同事都會整 d 公仔或剪紙 , 收起客人睇唔到既地方 , 邪一邪佢 !

今年小地勤自創一隻受罪娃娃 , 等佢代我地受罪啦 !

同事仲狠 , 把寫住海鷗的 紙仔 用萬字夾插左係 受罪娃娃心口 . 希望 海鷗 盡快離開我地 .

打風當天 , 我收早班 , 避過了 .

第二天落八號波前才返工 . 返中更 , 有車坐 , 又有打風錢 , 而且準時收工 . 正 !

記得以前師傅話做得依行 , 記住唔好食炒飯 , 次次食完 , 都中招 ... 因此我返工都好少食炒飯架 ! 哈哈 ...

如果大家身邊都有當地勤的朋友 , 麻煩幫手問一下 , 有無更 work 既閃避方法 , 記住到時同我分享 .



地勤 , 的確是一份很不錯的工作 , 令我看到很多 , 學到很多 . 當中的辛酸也令我永遠難忘 , 想當地勤的 , 先看看我的日記吧 !
http://www.seewide.com/space-1379-u1967.html

沒有留言:

張貼留言