網頁

2014年9月16日 星期二

年半後的今日

13.09.2014

今天上班 , 遇上曾是高層助手的大偉 .

唔記得自己有無係日記板寫過一件事 , 簡單講一下事發經過 .

大偉有背景 ,帶朋友來到貴賓室 ,事前小地勤沒收過通知 .問左大偉朋友攞登機證做記錄 . 大偉可能覺得無面 , 小地勤認得佢 , 但卻根公司指引做事 . 不用說 , 也知道 , 事後小地勤唔方有好日子過 .

什麼串 , 態度唔好 , 一睇就知 Senior , 無 Service 可言 . 四面八方傳到我耳邊 .

半年後小地勤不再跟公司指引做事 , 不再同公司講義氣 , 不再有一顆熱誠的心 . 很多事愛理不理 , 做足本份 , 沒有 Extra . 這種改變令自己輕鬆了不少 .

年半後的今天 , 小地勤又遇上大偉 , 今次他跟媽媽一起回老家 .

面對住一位曾經投訴過自己的人 , 我扮若無其事 , 鏡頭面前表現出超假一面 . 小地勤早就不會發自內心地笑 . 我的演技足以保障自己不被投訴 . 其實我應該轉行去拍戲 .

笑 - 只是被迫出來的假臉具 . 作為服務性行業 , 香港要求太嚴格 . 大家有同感嗎 ?

放工後 , 我一直在反思依件事 .

我沒有閃躲大偉 , 給人勇於面對錯誤的錯覺 . 但由始至終 , 當日根據公司指引工作 , 我根本沒有錯 . 錯的不是我 , 而是公司 Set 指引後 , 卻有一堆不跟指引工作的高層 .

指引係佢地要求員工跟足 , 但影響到自身利益時 , 跟指引就是員工錯 .

不過算啦 , 呻完也要為錢而上班 . 我變態到成日諗 , 依間公司咁衰 , 我要用盡佢既福利 , 個個月要佢出糧比我 .

黎緊 , 小地勤又準備飛了 , 韓國 , Bali 及歐洲 , 依加為獎勵自己 , 可能中間再加個沖繩 .

工作我並不熱愛 , 我熱愛的只是旅行 .

地勤 , 的確是一份很不錯的工作 , 令我看到很多 , 學到很多 . 當中的辛酸也令我永遠難忘 , 想當地勤的 , 先看看我的日記吧 !
http://www.seewide.com/space-1379-u1967.html

沒有留言:

張貼留言