網頁

2014年9月17日 星期三

四星級航空

01.09.2014
其實公司真係好厲害 , 厲害於有一班咁捱得既前線人員 , 你有張既人手下 , 竟然再一次得到 " 四星航空 " 美譽 .

而在最有改善方面 , 打擊曬所有對手 , 攞到第一名 !!

今年公司得到咁好成績 , 樂於學魚翅航空大贈送 , 平機票益旅客 .

雖然公司有好多方面 , 都做得唔好 , 令同事每日返工都好似打仗咁 . 但某程度上 , 佢機票益旅客的同時 , 也不忘自己員工 .

追開我日記的 , 應該知道我公司每年會送 5 套機票給同事 , 讓同事一年可以超平咁去 10 次旅行 . 今年因得獎 , 所以再送多 1 套機票比當日有份負出的同事 !!

小地勤終於感受到公司的小小好意 . 希望你可以做到 delay no more !!

地勤 , 的確是一份很不錯的工作 , 令我看到很多 , 學到很多 . 當中的辛酸也令我永遠難忘 , 想當地勤的 , 先看看我的日記吧 !
http://www.seewide.com/space-1379-u1967.html

沒有留言:

張貼留言