網頁

2014年9月11日 星期四

小地勤 , 爆大鑊

12.09.2014
忙, 不是一個藉口 .

因此當掃把打黎問我係唔係尋日碌左張卡 , 而忘了叫客人簽名既時候 . 我答 " 係 " .

跟錢有關係既 , 係超級爆大鑊 . 係依間公司唔經唔覺都做左三年有多 , 終於犯左第一次既 " 低級錯誤 " . 掃把好好人 , 幫我諗左好多方案 , 無奈有 d 事係無法補救 .

掃把可能幫唔到我 , 所以心裡唔好受 , 我調轉頭安慰佢 . 其實小地勤都好嬲自己 . 我心知一個道理 . 我只係一個普通人 , 會犯錯好正常 , 所以我唔係嬲依件事 .

我嬲自己犯左錯 , 竟然無唔開心 , 直頭係唔當一回事咁 . 比著以前 , 我應該會好煩惱 , 好唔開心 . 點解自己依加會變成咁 . 我心裡明白 , 我已經無左對依份工既熱誠 . 我只當依份工係一份工作 , 返工只係為左打發時間同賺生活費 .

掃把笑問小地勤 , 係唔係因為最近呀姐要我升掃把 , 我唔想升 , 所以犯依種錯誤 .

當然唔係啦 ! 我真係突然太忙 , 一時忘了 .

不過 , 聽到掃把咁問個一刻 , 我有一點開心 . 因為我可能係貴賓室裡唯一一個被簽 warning 既同事 . 亦可能因為咁 , 我可以唔洗成為升掃把的人選 . ( 小地勤我既諗法 , 係唔係有 d 變態 )

其實我唔想升職 , 原因有幾個 . 當中我最常講既 , 就係人工問題 . 雖然小地勤只係一個 Leader , 但應該係全公司最高價既 Leader , 我既人工跟一個剛升既掃把只差百幾蚊 .
如果小地勤下年都仲唔升職 , 人工就會高過一個掃把幾百蚊 .
相反 , 如果我依加先話升 , 我既人工就係一個新入職掃把咁計 , 亦即係加得百幾蚊 ...

當我唔再同依間公司講感情 , 講義氣既時候 , 令我留下來的只有一份薪水及機票 . 我不想為左依份工而唔開心 , 我好滿意現在既工作 , 每日返工為左錢 , 一放假 , 去旅行 , 爽 !!

我唔想過返以前既生活 , 想放個假都難 , 因為公司會同你講 , 你放假 ! 邊個去編更 ...  編唔出條更 , 同事點返工 ... 講到公司好似得我一個人咁 ... 不過以前的確只有三個同事負責編更 , 所以我永遠都唔會有幾日假去旅行 .
即時我肯比多 d 錢人地幫我去返工 , 但卻無人可以返到我條更 . 個種痛苦 , 一世難忘 ...

突然覺得 , 上天係依個時候要我爆大鑊 , 可能就係想如我所願 , 等我無得升職 . 謝天謝地 ~


地勤 , 的確是一份很不錯的工作 , 令我看到很多 , 學到很多 . 當中的辛酸也令我永遠難忘 , 想當地勤的 , 先看看我的日記吧 !
http://www.seewide.com/space-1379-u1967.html


沒有留言:

張貼留言