網頁

2014年9月25日 星期四

表揚信風波 ( 上 )

26.09.2014

新手 Leader 最近收到一封某旅行社大老闆給予的表揚信 . 令新手 Leader 很不開心 . 原因是這樣的 ...

新手 Leader 剛入職時 , 也遇過依位第一句就問 " 你知唔知我係邊個 " 既大老闆 . 當時 , 她不知道 , 並循例先 Reject , 再去問人 . 她記得當天這位大老闆很不高興 , 因為新手 Leader 不認得他 .

最近 , 這位大老闆又來了 , 他當然不會記起新手 Leader 這個小人物 . 而今次又撞正新同事 , 新同事又係被問 " 你知唔知我係邊個 " . 廿幾歲女會知道你係邊個就奇 , 你又唔係明星 .

大老闆又黑臉 . 剛好新手 Leader 看到這一幕 , 馬上上前跟大老闆打招呼 . 大老闆即時覺得自己好有面子 , 事後仲寫表揚信過佢 .

新手 Leader 為此唔開心 , 因為覺得大老闆並唔係真心覺得佢服務好 , 只係覺得有人認得佢就好威好有面 .

依封信係由高層 send 出黎的 , 所以新手 Leader 得到高層表揚及小禮物 . 無奈新手 Leader 覺得這不是表揚 , 更不值得高興 .

其實小地勤也很明白這種感受 . 我地係真心希望幫客人解決問題 , 但公司卻希望我地幫左人要有表揚信 . 普通的表揚信公司並不重視 , 正係重視依種大老闆 . 他們正係要我地比足面佢 , 令佢覺得自己好有面 , 咁樣我地先叫好服務 .

地勤 , 的確是一份很不錯的工作 , 令我看到很多 , 學到很多 . 當中的辛酸也令我永遠難忘 , 想當地勤的 , 先看看我的日記吧 ! 轉眼間我已寫了快 200 篇工作上的文章 @@
http://www.seewide.com/space-1379-u1967.html


沒有留言:

張貼留言