網頁

2014年9月27日 星期六

飛機生病了

28.09.2014
最近返左兩晚夜更 , 第一晚一直好順利 , 只係多客而已 . 可是收工前卻發生了 Bali 航班 return bay ( 已飛出去的航班 , 掉回頭 ) , 原因係其中一個引擎出事 .

聽聞 , 當時引擎突然係空中噴出火花 , 那邊廂的乘客全看到依個畫面 , 有夠恐怖 . 雖然小地勤知道 , 飛機就算死左一個引擎都仲可以飛 , 但聽到都覺得好驚 !

亦聽聞 , 當日的機長 , 即時 turn off 出火花既引擎 , 並在空中放油 , 由出火花到一直出煙咁回到香港 . 好采機長冷靜 , 放左油 , 如果唔係可能會大燌炸 . 同事話見到機長落機個刻個樣謝曬 . 看來當時情況真的好緊急 .

假如發生依種事 , 我以為正常人都唔會因為 delay 而嘈 , 我以為佢地經歷完咁恐怖既一刻會乖乖地等公司既新安排 . 結果我錯了 ...

沒想到會有外國人黎貴賓室嘈 , 雖然只係嘈左一陣 , 但我心裡已經唔開心 . 一黎唔可以準時收工 , 二黎唔明點解乘客咁唔體諒 , 真係比幾千蚊就當自己係皇帝 ?

回想外國人一句話 " This is your company problem ... balabala ... "

我口講 " sorry " . 心中其實好想講 " Sir , you so lucky , you still alive ! "

點解唔可以欣賞一下公司咁都無出事 , 仲可以令你安全回到地面 ? 難道你想機長堅持出住煙咁用剩下既引擎飛到去 Bali ? 咁你先滿意 ?

那天後 , 小地勤仍是上夜班 , 好采有靚腳返工 , 如果唔係點樣捱 ?

全部飛機 delay , 因為兩架飛機壞了 , 一直等消息 , 無時間 , 再等消息 , 無時間 ... 客人算係咁 , 等左成 4 , 5 個鐘先飛到 , 有無好嘈 ? 唔算 ... 不過我地班地勤真係好忙 .

貴賓室擴大後 , 唔知點解 paper work 多左好多 . 由當初的 60 幾客到現在的 3xx 客 . 經理好似都唔太滿意 , 可能上頭被壓力佢要用貴賓室賺大錢 .

其實 , 最近我地一班同事真係好討厭返夜 , 因為人既體能去到十一點打後就真係會下降 , 但最近收多左兩間公司既客人 , 每日突然多左百幾人 . 小地勤老啦 , 真係頂唔住 ... 真係好辛苦 .

眼見同事個個都有同感 , 我好驚 . 因為我真係打算做到生仔先唔做架 , 最近亦開始儲錢 , 我好怕有同事頂唔順就 resign . 其實貴賓室真係一個同事都不能少 , 否則就會放唔到假 ...

對高層黎講 , 人頭夠就 ok , 但對同事黎講 , 多一個新同事 , 大家都會辛苦好多 ...

經理成日問我地有咩問題可以講出黎 , 但小地勤都唔知點講 ... 其實 , 只要經理自己黎坐一日 , 相信佢會發現好多問題 . 人地講係無用既 , 自己感受最實際 . 不是嗎 ?

地勤 , 的確是一份很不錯的工作 , 令我看到很多 , 學到很多 . 當中的辛酸也令我永遠難忘 , 想當地勤的 , 先看看我的日記吧 ! 轉眼間我已寫了快 200 篇工作上的文章 @@
http://www.seewide.com/space-1379-u1967.html

沒有留言:

張貼留言