網頁

2015年1月16日 星期五

歐洲自由行 * 2015 ( 多哈-柏林 )

03 Jan ( 住 Berlin )

之前問過朋友 , 多哈-柏林的航班我返 3 個位 , 所以一早有心理準備 , 假如上唔到機就會出多哈去玩 . 幸運地 , 0700 小地勤終於攞到登機證 . 美中不足係水晶坐 30 排 , 而我就坐 40 排 . 分開得有夠遠 , 職員不能要求什麼 .

我從飛機的小窗口看多哈 , 沙漠的大太陽 . 上到飛機先知怪錯人地職員 , 原來我跟水晶分開坐係因為我地一人有兩個位 . 可以鬆動一點 .


飛機上播既歌以及一堆堆蛇仔文 , 令小地勤深深感受到中東既特色 .

係飛機上 , 小地勤好堅持唔訓覺 , 怕會有時差 . 終於等到早餐 . 其實起飛後不久就派早餐了 , 依盒 Pancake 超級好味 !


 雖然想堅持唔訓 , 但一食飽對眼就合埋左 , 當我打開眼既時候 , 已經到左柏林上空 , 準備降落 .


仲以為一月既柏林會有雪 , 結果係小地勤想多了 , 水晶也很失望 .

沒有留言:

張貼留言