網頁

2015年1月28日 星期三

歐洲自由行 * 2015 ( 明信片內的柏林圍牆 - Day 4 )

06 Jan ( 住 Berlin ) 

無所事事 , 係紀念品店找到一張柏林圍牆的 Postcard .

怎樣看都跟小地勤前幾天的柏林圍牆很不同 , 見仲有時間就去左問 Information Counter 既職員 . 原來旅客去的柏林圍牆叫做 Berliner Mauer East Side Gallery .

小地勤遊柏林一直建議大家買 Berlin AB 一日票 , 原因可以隨時上車落車 , 隨便搵地方取暖 , 最重要係隨時加插行程 .

依個圍牆好長好長 , 牆身畫左好多畫 .

初時顏色好鮮艷 .

原來道牆雖然高 ,但就好薄 .

上次小地勤係由東柏林內看柏林圍牆 , 今次係由西柏林內看圍牆 , 那種沈重感覺無左 . 可能因為地理位置上既不同 ?

中國都於牆上出現 .

柏林圍牆上都有一堆鎖 , 依加真係咁興上鎖 ?

依段路好漫長 , 好似無盡頭咁 .

終於搵到好出名既一幅畫 , 其實兩個男人咁做 , 有點噁心 .

柏林圍牆中段有好多令人一睇就傷心既畫作 . 這幅畫給我的感覺是 , 黑暗年代的柏林 .

白鴿不是代表和平嗎 ? 但中間卻畫了十字架 , 當年死左幾多人先換黎今日既自由 ?

好粉采色 , 本感好溫馨同好靚 . 但卻有人被困在暗處流淚 , 風光的背後卻是黑暗及無止境的傷痛 .

當年好多人都想離開東柏林 , 可惜來不及 , 就已經死在子彈下 .

明信片的一部份 , 夢想撞爛道柏林圍牆 . 其實小地勤無認真睇過資料 , 所有畫既背後意思 , 我完全唔知道 , 只係一見幅畫就關想到係咁 .

係柏林的最後一天 , 以明信片上的柏林圍牆作結 . 明天要展開火車之旅 !

沒有留言:

張貼留言