網頁

2015年1月31日 星期六

歐洲自由行 * 2015 ( 尋找 Salzburg 最美好的回憶 - Hellbrunn Palace 海爾布倫宮 - Day 7 )

09 Jan ( 住 Salzburg )

做左地勤後 , 大大話話都去過 5 次歐遊 , 當中最令小地勤想一再重遊有 Roma 同 Salzburg . 

每次去 Salzburg , 小地勤就好想唱小學時學既那首歌 " doe a deer a female deer , ray a drop of golden sun , me a name I call myself , far a long long way to run , sew a needle pulling thread , la a note to follow sew , tea a drink with jam and bread , that will bring us back to do , do-re-mi-fa-so-la-te do-so-do " 很喜歡 The Sound Of Music , 很懷念小時候的日子 .

Salzburg 大部份景點用腳行就可以了 , 主要集中係古城區 . 而小地勤想重遊既地方就比較遠小小 , 想當年 , 小地勤行左差唔多兩個鐘先黎到 Hellbrunn Palace .

想當年 , 好似無聽人提過可以坐巴士黎 , 所以小地勤就用腳行 . 今年就預早一日買左一張 One Day Pass , 印象中 3.4 歐 , 有煙買既地方就有得買依張 Pass . 去 Hellbrunn Palace 來回都係坐 25 巴士 .

由火車站前面巴士站坐到第 22 個站就到了 .

回程個車站就係黎時既對面 . 會經舊城區 .

歐洲既車真係好乾淨 , 晨咁早 , 人好少 . 溫馨提示一下 , 買左一日票 , 一上車就要打一次卡先算開通左 .

經過當年的大草地 , 當年有很多小黃花及葡公英 , 今年卻被厚雪遮蓋了 . 這張是當年小地勤拍的照片 .

終於返到黎 Hellbrunn Palace .

冬天的 Hellbrunn Palace , 大部份地方都沒開放 .

其實小地勤並不打算參觀 , 我只係想重遊依個地方 , 懷念一下 .
當年 :

今日:

當年那支好惡既天鵝不見了 .

當年係依個角度 , 我第一次見到紅葉 .

回想當年 , 一大片草地 , 好多鬰金香 . 今日卻很冷清 . 但我還是很喜歡這個地方 .

沿住小路 , 我終於找到它 .

跟當年一樣 , 上鎖了 .

就是這個 The Sound Of Music 既涼亭 .

那一年小地勤才 25 歲 . 那一年是 5 月天 . 那一年我跟好朋友去東歐 . 那一年在不同國家遇上了不同的舊同學 , 結伴同遊 . 那一年 , 我轉做地勤 Part-Time , 那一年我狠狠地把長髮剪了 .

時間真的沒有停留過 , 現在小地勤已經是老地勤了 .

有時 , 一個地方在你心中既地位重要定唔重要 , 只取決於有無難忘既回憶 .

Hellbrunn Palace 最出名的是那個夏天先開放既古惑噴泉 , 但對小地勤來說 , 佢最吸引的是公園的大草地 , 林蔭下的小徑以及那個長年上鎖的涼亭 .
再一次跟 Hellbrunn Palace 道別 , 但我相信 , 好快我又會再返黎探你 !


沒有留言:

張貼留言