網頁

2015年1月14日 星期三

歐洲自由行 * 2015 ( 香港-多哈 )

02 Jan - 03 Jan ( 住 Berlin )

坐 3 號 0000 的飛機 , 所以 2 號 2200 要到機場報到 . 本來找朋友問過 Loading , 得知香港-多哈仲有成 30 幾個位 . 但 Standby 就係有危機 , 聽說某公司有成 40 幾個職員會轉到此航班 , 真的嚇死小地勤 . 始終坐別人航空 ,上機排位是很低的 . 等到航班起飛前的 50 分鐘 , 人地終於肯比張登機證小地勤 . 我跟水晶急急腳跑上機 .

正式展開我的漫長旅程 , 坐飛機的旅程 . 喜歡乘坐 QR 航班 , 飛機很新 , 就算經濟客位也比自家公司設備多 . USB 差電位 , I like it ! 仲要有個鉤位掛衫 , 超貼心 !

在飛機上發生一件小插曲 , 有兩個老外一起 Travel , 當中一位的 TV 唔 Work , 找空姐悔氣 . 空姐死死地找上小地勤我幫忙調位 , 小地勤知道自己無資格 Say No ! 因此就答應調位 . 但希望跟水晶一起調 , 有伴 . 空姐跟老外說了 , 老外起初不答應 , 但後來也答應了 .

其實老外都唔係個個好人 , 自己 TV 唔 Work 咪訓覺囉 , 發人睥氣做咩 ? 事後 , 小地勤上厠所時 , 專登望下兩個老外係唔係睇緊 TV , 根本兩個就訓緊覺 , 都唔明佢地點解又要搶 , 搶到又唔用 .

飛機起飛不久 , 就開始第一餐 . 趕飛機的小地勤根本無時間食晚餐就上機 , 所以在飛機上再眼訓 , 也要等食左個餐先 .

我的第一餐 - 雞麵 .

吃飽後 , 小地勤就不停訓 . 唔訓又無電視睇 , 其實 9.5 鐘無野做 , 正坐 , 真係好悶 . 坐我旁邊的是一位小朋友 , 佢全程訓覺 , 不時踢我 , 又訓訓下隻腳放左係我大腿上 , 所以小地勤都無覺好訓 .

終於接近多哈了 .

係降落前兩個半小時開始派第二餐 - 薯仔炒蛋 .

終於係多哈時間 0430 抵達 Hamad International Aiport .

沒有留言:

張貼留言