網頁

2015年1月17日 星期六

歐洲自由行 * 2015 ( 初到柏林 - Day 1 )

03 Jan ( 住 Berlin )

柏林有兩個機場 , 小地勤今次抵達的是 Berlin-Tegel Airport (TXL沒想過這麼細 , 格局跟舊的沖繩機場很相似 . 就是那種飛機停在停機坪 , 要坐巴士入 Arrival Hall , 一落巴士 , 門一開就是入境處 , 4 個櫃位 , 有負責歐盟國的 , 有負責 All Passport 的 , 記住唔好排錯隊 .

水晶跟小地勤分開兩個櫃位 , 因為水晶係第一次黎歐洲 , 所以被問了很多問題 . 直到水晶話 Holiday 及 Airlines , 再加上與小地勤同行 , 才會放行 . 單身女子入境 , 的確會被問很多問題 . 小地勤今次沒有再被問問題了 , 因為我已經黎過德國 , 所以都不問我 , 就直接放行 .

我們會由 Munich 返香港 , 所以決定好好參觀一下柏林機場 . 似唔似台灣既地下街 .

機場真的很細 , 櫃位也很少 , 旁邊就有保安員 , 不會是 Check-in 完就馬上上機吧 ! 但櫃位後面真的有很多椅子 , 也有看到飛機 ... 很簡陋的機場 .

櫃位對面有 Information Counter , 但提供的免費小冊子不太實用 , 又無地圖 , 又無地鐵圖 , 好采小地勤出發前都有上網搵一下地鐵圖 , Print 左一張 A4 Size 以備不時之需 .

機場很冷清 , 很快就逛完了 , 所以去搵巴士站 , 因為正係搵到櫃枱買車飛 , 所以就唯有一張一張咁買 , 一張 2.7 歐 , 係售票機有一種買四程的 , 每程先 2.5 歐 , 依加每人比貴左 0.2 歐 . 不過個大叔好好人 , 仲比左張地鐵圖我 .
Berlin AB 的 AB 是區域 , Berlin 分為 ABC 區 , C 區已經係郊區 , 所以一點到 C 區張飛就會貴些少 .

其實機場有很多巴市到不同地鐵站 . 小地勤選了 X9 , 因為我住的酒店要坐 U7 線 . 由機場到最近的 U7 線不到 10 分鐘車程 , 超快 .

買了車飛是不夠的 , 記住一上車 , 或上地鐵前要找部機仔打飛 . 打左時間先叫正式生效 . 每張 2.7 歐的車飛 , 可以坐巴士 , 地鐵 , 電車 , 簡單一句柏林市內所有交通工具都通用 , 而依張飛效用為 2 小時 .

巴士到站 , 一下車就見到地鐵站 .

這是 U7 線的 Jakob-Kaiser-Platz , 小地勤要坐到 Wilmersdorfer Str 的酒店 .

車窗係柏林地標 , 遲些小地勤也會去參觀一下佢既真身 .

1600 左右就開始天黑 , 當地很大風 . 這是酒店附近的大街 , 很旺 . 係到仲比小地勤搵到間超市 , 可以買野返酒店煮食 . 今次 , 我帶了 4 包麵 , 幾包湯粉去歐洲 , 最重要係我帶左個 Mini Cooker . 堅怕行得太夜搵唔到食 .

雖然條街好旺 , 但唔太多食的 . 我不想第一餐就 Pizza , 好想食飯 . 結果比我地係車站搵到一間食越南河粉 . 唔算貴 !

我食了一個豆腐飯 , 但歐洲的飯就係怪怪的 . 而且唔知點解 , 我個飯似泰國 mix 越南 .

為左唔想有時差 , 所以要跟當地時間作息 . 既然天黑 , 第一天就當然是早睡 , 差足電 , 明天才正式展開行程 .

沒有留言:

張貼留言