網頁

2015年1月16日 星期五

歐洲自由行 * 2015 ( 多哈機場 )

03 Jan ( 住 Berlin )

係多哈時間 0430 抵達 Hamad International Aiport . 

2013 年尾 , 小地勤也是坐 QR 航班 , 於多哈轉機 , 當時的多哈機場跟現在的差太多吧 ! 我猜今次用了新機場吧 !

小地勤在沒有登機證的情況下過了保安檢查 , 來到 Departure Hall . 依個 Hamad International Aiport 真係好大好大 . 一個大樓裡面分左 ABCDE 區 .




當時係多哈早上 0500 左右 , 成個機場都係人 , 好熱鬧 , 好似不夜城咁 . 沙漠中的神話 , 多哈真係好有錢 .

之前提到 , 小地勤仲未有登機證係手 . 因此四圍問人先知道 , 原來每個區都有服務櫃台 , 先找櫃台報到 . 職員說已經有名 , 叫我 0700 返黎 . 既然仲有成個幾鐘 , 而依個機場我又未黎過 , 所以就四圍行下 , 影下相 .

講都唔信 , 有個超大超高既滑梯 . 旁邊有一堆 I-MAC 供旅客使用 .

四圍有多棕櫚樹 , 仲好多穿白袍既猶長行黎行去 , 超有叨拉伯風情 . Duty Free 賣緊既當地時裝 , 仔細睇係有款式的 , 但顏色就 9 成係黑色 . 一黑一白 , 出出入入 , 都幾攪笑 .

機場有好多超巨型擺設 , 依隻大燈熊 , 好搶眼 .

仲有名車 , 我估 . 我見好多人圍住佢影相 , 所以唔執輸都易返張留念 . 數碼相機真係偉大發明 , 可以不停咁影下影 .

行左一陣 , 先發現電話無電 , 而我一向都唔帶尿袋 . 為左省電 , 就搵左個少人一點既地方訓下覺 . 

眼利的我見到人地打開地下個蓋黎差電 . 原來電製位收到咁密實 ! 可能新機場仲未完善 , 希望下次再黎時 , 佢既電製位可以多苯同明顯一些 . 提一下 , 多哈跟香港都係三腳電製 .

沒有留言:

張貼留言