網頁

2015年6月16日 星期二

2015/六月/北海道自駕遊/五稜郭公園*第二日

10.06.2015

北海道晚上會見到好多星星 . 如果天氣好 , 大家仲可以上去函館山到睇山下既萬家燈火 . 


早上想睇星星可以去依個星星公園 ( +81-138-51-4785 ) ! 唔講都唔知 , 原來依個地球佈滿人做既大星星 .

想睇星星既全相 , 係要比錢上觀光塔 . 以下係我係唔同地方影既塔景 . 唔知大家鐘意邊個角度呢 ?

護城河邊 :

大星星內既小星星公園 :

塔上看觀光塔 :

同一般既觀光塔差唔多 , 有賣紀念品既地方 . 全是以星星作主題 .

有小食店 :

有好多 Display 同簡介 :



逛完一圈 , 買票入場 , 印象中好似唔洗 900 Yen 一位 .


唔同季節 , 星星會有不同既顏色 , 上個月應該係粉紅色 , 今個月就綠色 .

星星既真身 :



觀光塔上看風景 , 只要唔行近玻璃窗 , 並實都唔太驚 .


函館市既風光 . 今朝仲好天陰 , 黎到依到先大太陽 , 轉頭又落雨了 .



跟星星講再見 .

直接行入去星星公園 .

以前依到都係一座城 , 所以有護城河 .

如果開滿花時 , 依條隊道應該好靚 .



星星有粉紅色同綾色就係因為櫻花樹 .

仲有紅色既時候 .

四圍都係花 , 北海道除左係雪之國 , 亦係花之國 .

大星星內的其中一顆小星星 .

星星既中心就係一座城 , 影左幾張相就走了 . 今日玩得好開心 , 一次去曬三個地方 .


沒有留言:

張貼留言