網頁

2014年8月2日 星期六

香港一日遊

轉到花花航空後 , 小地勤我用盡機票優惠 , 基本上連放三日假就九成半在外地 . 我不是貪玩 , 是要減壓 ( 理由很充分及合理吧 ~ )

住新界區的我 , 算是宅女 ,不是在家就是在機場 , 很少出外 . 今天跟小學同學聚舊兼香港一日遊 .
昨天零晨兩點多才到家 , 三點多才睡覺 , 但晨早九點起床去唱 K . 對上一次去唱 K , 可能是兩三年前吧 ! 原來早一日訂位 , 可以免加一及無限唱 , 老朋友唔講 , 我真係唔知 , 我次次都係比正價 . 60 蚊唱左 3 個鐘 , 包一柸飲品及一個午餐 , 我 Order 左一個 85 蚊既午餐 , 最後也只收 60 蚊 , 我賺左 !! 

唱完 K , 我地決定到香港動植物公園行下 , 人大了 , 就會想去一些小時候去過既地方 . 我地一直上山 ...

 
沿途見到好多自遊行 , 我地同佢地一樣 , 見到靚野就停低影相 .





 亂行 , 唔知自己去左邊 . 其實我同朋友都唔識路 , 有時連我自己都唔明 , 平時去旅行都唔會好似係香港咁 , 成個路痴 . 決定落山 .


天氣好熱 , 買左支冰條食下 , 好懷念細個時候食既吱吱冰 . 最近發現 , 原來 Supermarket 早就無平平既雪糕買 , 以前細個食既大大盒三色雪糕 , 早就被淘汰了 .


之前見過 seewide 有人介紹過元創方依個地方 , 我無諗過自己都會有機會去 . 路過入去過冷河 .


聽到有舊街坊返黎參觀懷念一下 , 偷聽到佢話以前係公用厠所 , 一家人係走廊食飯 . 我同朋友仔都回想起以前細個住公屋 , 都係走廊玩 , 當時好熱鬧 , 唔似依加私人樓咁冷清 .


每次見到依個公仔都好鐘意 , 因為佢同我一樣 , 好鐘意去旅行 .


當中有間賣家居用品 , 好靚 . 不過因為係藝術 , 所以要諗下先知佢既用途 . 我地時間太多 , 所以就係到 hea 左好奈 .


原來坐船返尖沙咀只要 2.5 ... 同事成日笑我唔屬於依個年代既人 , 咩都唔知 . 坐船 , 除左去澳門之外 , 我 5 隻手指數得曬  , 哈哈 ! 


其實 , 維港既兩岸景色真係好靚 . 


好大隻 snoopy , 見人地影 , 我地又衝左過去影 .


貴賓室 selling point 之一係 lego 鐘樓 . 真實版 , 我從未同佢影過相 . 又影返張先 .


朋友介紹一間 tea time 到 1900 的小店食 tea . 我的是熱情果香橙雪葩及 opera 蛋糕 .


這是朋友的 , 大家都點了一壺花茶 . 每位只要 68 蚊 , 好抵 ! 轉飲品加 8 蚊 .


今日香港一日遊 , 很開心 ! 原來唔去旅行 , 係香港行下 hea 下都一樣可以減壓 !!

沒有留言:

張貼留言