網頁

2014年8月5日 星期二

2014 Best Service Award

14.08.2014
一直以來 , 都沒有太留意公司的員工網站 , 每次上員工網 , 都只為出機票 . 最近才開始留意 , 因為今年接二連三地得獎 !!!

無奈前 , 因為一篇遊記 , 所以在公司的 E-Letter 連載了三期 , 最開心係得到 4 日的五星芭峇酒店 , 為年尾大假節省一筆花費 . 上個月 , 公司推薦參加機管局的服務獎 , 當八年的地勤 , 得到第一張獎狀 , 亦因此再一次於 E-Letter 出現 .

最近公司員工網又有投票活動 . 貴賓室所有同事都為我投下神聖一票  , 但我明白一件事 , 自從我轉部門後 , 同事得幾位 , 即是手上有十多票 , 相信勝算不大 . 結果 , 我猜錯了 ! 我得到第二名 !!

原來每半年就有一次投票活動 , 只是我沒留意而已 !! 今次頭三名係有獎金分的 . 最近好事接二連三 , 令我有捱下去的動力 . 雖然我成日同同事講 , 我個人好假 , 但其實我大部份時間係真心待客的 ^^

兩個月得兩次獎 , 連扮獎比我的 Director 都笑講一句 " 又係你 !? 比 d 機會其他同事好唔好 ? " 今日真係好開心 , 再一次得到認同 . 在此 , 老土都要講一句 " 多謝大家投我神聖既一票 ! "


地勤 , 的確是一份很不錯的工作 , 令我看到很多 , 學到很多 . 當中的辛酸也令我永遠難忘 , 想當地勤的 , 先看看我的日記吧 !
http://www.seewide.com/space-1379.html







沒有留言:

張貼留言