網頁

2014年8月12日 星期二

澳門三日遊 2014 ( Part 1 )

星期六日及星期一二都放假 , 原本打算去沖繩 , 後來妹妹又話唔去 , 所以男友帶我返佢鄉下 - 澳門 .

其實我好怕坐船 , 所以好少去澳門 . 第一站係聚龍軒 , 樓上係酒樓 , 樓下係玩具店 . 男友話澳門唔太多人賣玩具 , 雖然舖頭好少開門 , 但都仲賺到少少零用錢 .

其實 , 店面比較細 , 但貨又多 , 真係有點混亂 . 坐係舖頭等客到 , 見到好多人入黎 , 但又唔買野 , 心裡面好膽心 . 我地每日返黎開一個鐘 , 但都有人買野 , 睇黎好多野係急唔黎 , 要買自然會買 .


不停有路過的人企係門口睇野 , 又不停聽到有人話依套好貴 , 要儲曬會破產 . 我心諗這些也是男友興趣 , 你肯出錢佢都唔會賣你 , Display only !


新八百伴 , 聽到個名就想去睇下 . 天氣熱 , 行下商場都幾好 , 買左幾罐辣魚比媽咪試下 , 但原來士多仔比較平 , 做左水魚 .


男友由細食到大既麵店 , 人老了特別鐘意回想當年 .


是一間老店 , 家庭經營 . 香港的老店就快消失掉 . 所以要支持老店經營下去 .
我的豬排麵配咖啡 . 每朝我無咖啡奶茶 , 就會心掛掛 . 


這是另一間店 , 吃緬甸食物 , 門未開 , 已經有人在等位 , 店一開 , 不停有外賣 . 應該好受當地人歡迎吧 !


男友姨媽推薦的三樣美食 - 咖哩雞湯麵 .


炸大腸撈麵 .


以及魚湯粉 , 每樣都很好味 .

 

沒有留言:

張貼留言