網頁

2014年8月26日 星期二

競爭才珍惜

25.08.2014
新同事是台灣女孩 , 很熱情 , 很攪笑 . 我很喜歡拍她 , 因為她的 service 真是太好了 , 她生得一副哈哈笑樣 , 根本就討人喜歡 . 她厲害之處是 , 就算客人態度再差 , 她仍能笑臉迎人 , 我自問做唔到佢咁好 .

閒談間 , 佢話台灣人可以為左工作而離開家鄉 . 又話航空界的工作 , 不論地勤定空姐都很多人 爭 , 因為大學生剛畢業起薪點只有 twd 30000 左右 , 但做航空就起碼 twd 50000 起跳 , 所以很多人想加入航空界 . 正所謂 " 有競爭才進步 " , 所以總覺符台灣同事 service 比較好 , 亦看得出她很珍惜這份工作 .

相反 , 在香港 , 要做地勤 , 真係容易過食生菜 , 基本上有眼耳口鼻 , 四肢健全就可以加入我地既行列 . 唔知係唔係因為咁 , 所以香港地勤唔太看重份工 , 個個都想早日離開 , 其實我都係咁諗 , 只不過拖下又一年 , 拖下又一年 , 結果就走唔甩 ...

香港女仔其實比較鐘意當空姐 , 又係 " 有競爭 " , 所以會比較珍惜吧 !

我的星加坡表姐成日跟我說 , 唔明做空姐有幾好 , 點解咁多人想做 . 原因只有讀唔成書既星星人先會去做空姐 , 表姐話唔洗有咩技能 , 識講野就得 , 而且星星人都會講幾種語言 , 所以當日表姐係星星國讀唔成書 , 迫住搵份無咩人鐘意做既工 - 空姐 ... 香港女仔聽到應該好羨慕 .

在香港 , 讀完大學都唔一定考到空姐 . 相反 , 係星星國 , 讀唔成書先要迫住做空姐 . 相差太遠吧 !


地勤 , 的確是一份很不錯的工作 , 令我看到很多 , 學到很多 . 當中的辛酸也令我永遠難忘 , 想當地勤的 , 先看看我的日記吧 !
http://www.seewide.com/space-1379-u1967.html




 

沒有留言:

張貼留言