網頁

2014年8月13日 星期三

澳門三日遊 2014 ( Part 4 - 中法獅展之旅 )

在香港有看到什麼 " 法國五月 " " 中法師子 " , 所以黎開澳門就去看看 . 在香港碼頭四圍也有在賣廣告 .


 原來個展覽設係賭場內 , 依個美高梅既賭場 ,顏色以金銀銅為主 .


附近景色不錯 , 可以看到觀光塔 .


 金光閃閃 , 超浮誇 ... 仲要馬下一堆同肥穿住窄身花恤衫 ,閃閃黑黑的窄身褲 , 我心諗 " 咩料 , 洗唔洗咁襯 !? "


可能個保安想哄我開心 , 竟然查我身份證 , 好多人話我唔似三十 , 但未至於似十幾掛 . 搵左陣間 , 先搵到個展覽區 .


結果發現 , 澳門大部份地方於星期一休館 . 好采門口都有幾隻獅子睇下 .



酒店大廳設計得好靚 , 有好大個魚江放係中間 . 一場黎到就睇下魚 , 估唔到仲有魔鬼魚同沙魚 .


不過 , 我用電話當然影唔到 , 魚游得太快了 ... 睇下魚又過左大半日 .











沒有留言:

張貼留言