網頁

2014年8月22日 星期五

差電野的禍

21.08.2014
依件事發生係 21 號零晨 , 航班延誤 , 要等到三點幾先起飛 . 客人電話無電 , 差電又 Check-in 左 , 同事好心幫佢差電 , 結果佢上左機 , 同事終於收工返屋企 . 電話被大家都遺忘了 ...

晨早返工 , 收到 In flight report 話客人投訴貴賓室同事忘記還電話比佢 , 要求同事親自打電話比佢解釋 .

我可以點做 ? 一早返工就屎上身 . 我認 , 我睇人黎幫 , 我相信同事一時忘了 . 件事呀姐不可以不知道 , 又要 Report , 但最怕令同事覺得我有心對佢出黎 .

我幫口 , 結果呀姐仲嬲 . 呀姐要知道真相 , 但我唔係當事人 , 真係講唔到真相出黎 , 只可以講返自己平日做法以及如何避免 .

事後 , 某同事話我幫口幫得太明顯 , 呀姐先咁嬲 . 不過我唔後悔 , 因為我唔介意呀姐點睇 , 我會盡量幫自己同事講好說話 , 同事知道我有幫佢而唔係對佢就達到我既目的 .

就算呀姐再嬲 , 佢都會想方法幫我地解畫 , 我好有信心 . 佢會攪得掂個客 .

呀姐應該會同客人講 , 你係要投訴我同事 SERVICE 太好 , 見你無差電器 , 就太好心借自己既私人物品比你 . 佢最唔啱就係好心借野比你但又唔記得提你 , 的確係我同事唔啱 , Balabala ...

呀姐講野一向都好叻 , 放大 extra service , 我平日聽佢講野都學到唔少技巧 . 其實雖然佢有少少情緒化 , 但佢的確係一位幾好既呀姐 .

事後大家討論, 覺得其實個客本身無打算投訴 , 但公司既客中主管為左唔令客人煩佢或調轉要投訴佢地 , 往往都會附和客人 , 令客人越諗越嬲 .

同事幫你差電 , 你走都唔提你攞返部電話 , 咁過份 . 其實佢應該親自掴返過黎比你囉 !

如果你係個客 , 第一反應係空中小姐好明白我心裡諗咩 , 好好 !

第二個反應 , 個地勤有無攪錯咁都唔提我 .

所以我公司地勤跟空姐可以話係對立咁制 . 大家應該學下我呀姐 , 咩先叫說話藝術 .


*** 溫馨提示 : 差電要跟身 , 特別係長途機 **

地勤 , 的確是一份很不錯的工作 , 令我看到很多 , 學到很多 . 當中的辛酸也令我永遠難忘 , 想當地勤的 , 先看看我的日記吧 !
http://www.seewide.com/space-1379.html








沒有留言:

張貼留言