網頁

2014年8月13日 星期三

澳門三日遊 2014 ( Part 3 - 魚翅一條街 )

每個地方總有一個大廣場 , 澳門也一樣 - 議事亭前地 .這幾天澳門都天晴 , 我很怕曬 , 但又很矛盾地想見到大太陽 , 大太陽的日子 , 心情特別的好 !

來這裡的目的是要買手信及食翅 .


其實係附近的橫街 , 這條街有很多食翅的小店 , 格過價 , 一般都係 50-100 不等 .


很古色古香的窗 , 很好看 . 我很喜歡看窗及看燈 .


我們隨便入了一間試下 , 因為佢門面比較好看 .


價格很親民 ,而且選擇可多 , 平有平食 , 價有價食 . 唔明點解香港食翅咁貴 , 澳門就咁平 ... ?


內裡格局 , 很簡單 . 得幾張枱 .


濃湯花膠雞煲翅 , 的確很濃湯 , 很鮮甜 , 有件雞 , 幾件花膠及魚翅 , 好似好真材實料咁 .


翅客 , 用沙煲上 , 仲要好滾咁上 , 有少少似比較清既碗仔翅 .


如果大家下次到澳門 , 都可以黎依條魚翅街行下 , 平平地食一次都唔錯 .

沒有留言:

張貼留言